loading...
!!!.MusicParsi.!!!
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 93 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

اختلالات هورمونی

هر روز بر تعداد دختران جوانی که دچار ریزش مو، موی زائد، چاقی و اختلالات قاعدگی هستند، افزوده می‌شود که شایع‌ترین علت این اختلالات، کیست تخمدان، فیبروم رحم، تخمدان پلی‌کیستیک و یا اختلالات هورمون‌های جنسی زنانه است. این مشکلات در بین جوانان ۲۰- ۲۵ ساله شیوع بیشتری دارد. آنها در آینده در معرض ناباروری هستند و به همین جهت تحت درمان‌های دارویی مانند یاسمین، دویان، پروژسترون و …. قرار می‌گیرند که این درمان‌ها خود می‌توانند مزید بر علت شوند!

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 98 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

خانواده بالندههمه ما در زندگی خود لحظاتی را به یاد داریم که خانواده‌مان عملکرد صحیح و متناسب با ما یا با شرایط داشته‌اند. به موقع به دادمان رسیده‌اند یا ما را در شرایط بد یاری داده‌اند. همچنین لحظاتی را به یاد داریم که در خانواده احساس بدی داشته‌ایم و شاهد بوده‌ایم که خانواده‌مان عملکرد نامناسب یا ناشایستی داشته‌اند و نتوانسته‌اند درست تصمیم بگیرند یا درست عمل کنند. نتوانسته‌اند درست واکنش نشان دهند یا رفتار مطلوبی داشته باشند. گرچه خانواده‌، کوچکترین واحد اجتماع است اما مهمترین آنها هم هست. در خانواده است که شخصیت افراد شکل می‌گیرد و پایه‌های سلامت روان یا خدای ناکرده بیماری‌ها و اختلالات روانی و رفتاری گذاشته می‌شود. ما هر چه از خانواده و نقش آن بگوییم کم گفته‌ایم و همچنان جای سخن گفتن درباره خانواده وجود دارد. شاید شنیده باشید که می‌گویند دو نوع خانواده وجود دارد. خانواده بالنده و خانواده‌های غیر بالنده. در خانواده بالنده شرایط برای رشد و بالندگی فرد فرد خانواده‌، از والدین گرفته تا فرزندان‌، فراهم است.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 61 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

انبه

انبه ها نوعاً میوه هایی منحنی (خمیده)با پوست سبز، مایل به صورتی،طلایی یا قرمز و نارنجی زیبا، بسیار معطر ودر بر گیرندهً دانه های کرکین پهن وخیلی بزرگ هستند.تنوعات زیادی در این میوه موجود است.آنها می توانند گرد، بیضی، قلوه ای شکل باشند.هر کدام از این میوه هاطعم،مزه واستحکام مغز ساقه خود را دارند.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 83 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

رابطه های عاشقانه

خود را بی‌خیال نشان دادن
این راهکار معمولاً به یکی از این دو دلیل استفاده می‌شود. اولین دلیل محافظت از نفستان است. درمورد قرارهای ملاقات عاشقانه، همه آدم‌ها به طریقی از طرد و رد شدن می‌ترسند. وقتی تظاهر می‌کنید خیلی درگیر نیستید باعث می‌شود احساس امنیت کنید اما ممکن است از نظر طرف مقابل کناره ‌گیر و بی‌خیال بیایید و همین او را دلسرد می‌کند. ایجاد تعادل بین نشان دادن علاقه و حفظ آرامش بهترین راهکار است. یک دلیل دیگر که باعث می‌شود افراد ملاقات را به بازی بگیرند، به دست آوردن چیزی است که می‌خواهید، چیزی که اگر مستقیم آن را عنوان کنید به دست نمی‌آورید. مثلاً، اینکه به یک نفر بگویید عاشقش هستید تا با شما آشنا شود و بعد دیگر به او حتی یک تلفن هم نزنید. این نوع سرکار گذاشتن کاملاً غیرقابل ‌قبول است و موجب یک رابطه سالم نمی‌شود. اشکالی ندارد که بهترین شکل و شخصیت خودتان را به طرف مقابل نشان دهید و کمی محتاط باشید اما باید جرات داشته باشید و خود واقعیتان را به طرف مقابل نشان دهید.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 89 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

ورزش مهمترین فعالیتی است که چربی سوزی را افزایش میدهد.زیرا انجام منظم تمرینات ورزشی باعث گسترش توده ماهیچه ای شده و توده ماهیچه ای در مقایسه با توده چربی ، در حالت استراحت انرژی بیشتری مصرف میکند.یعنی هرکس توده ماهیچه ای بیشتری داشته باشد ،سوخت و ساز بالاتری دارد و بیشتر چربی میسوزاند.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 66 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

پختن کیک با ماکروویو

پخت با مایکروویو بسیار سریع است. در اکثر موارد پخت غذا یا کیک ها بسیار سریعتر از روشهای معمول میباشد.در این پست چند کیک که با ماکروویو پخته می شود مثل کیک گردویی یا چند نمونه دیگر را آموزش می دهیم.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 185 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

شایدشما هم از آن دسته از افراد هستید که مرتبا در صدد رفع لکه های قهوه ای وجوشهای صورت بر آمده اید و به نتیجه ای که می خواستید نرسیدید این بار راه درمانی ساده ای که تنها با استفاده از سالمترین، موثرترین و طبیعی ترین مواد انجام می شود را نیز امتحان کنید، شرط تاثیر گذاری و به نتیجه رسیدن درست آن مراقبت و انجام این کار تا چهل روز و به طور مرتب است.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 78 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

ممکن است شما در خانواده‌ای بزرگ شده باشید که پدر و مادرتان در کنار هم زندگی خوشی داشته‌اند و محبت زیادی نثار هم می‌کردند و یا برعکس، از همان کودکی در خانواده شما همیشه بین پدر و مادرتان جنگ و نزاع بوده و آنها سر هر مسأله‌ای با هم درگیر می‌شدند و نهایتا هم از یکدیگر جدا شدند. پژوهشگران معتقدند روشی که پدر و مادر انتخاب می‌کنند تا عشق‌شان را نسبت به هم ابراز و یا یکدیگر را مرتب سرکوب کنند، نخستین الگوی فرزندان در زندگی مشترک آینده‌شان خواهد بود. عشقی که فرزندان از همان کودکی بین پدر و مادر خود می‌بینند، پایه‌های اصلی افکار آنها را تشکیل می‌دهد. زندگی مشترک والدین هرچه که باشد (خوب یا بد)، تاثیری ماندگار و همیشگی در ذهن کودکان می‌گذارد و در رفتارها، تصمیم‌گیری‌ها، حالات و روحیات و نوع ارتباطی که در آینده با همسرشان خواهند داشت، تکرار خواهد شد.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 212 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

بوی عرقفصل ؛فصل گرما است. عرق کردن و به دنبال آن بوی بد بدن یکی از دردسرهایی است که همه ما با آن مواجه هستیم. در مطلبی که می‌خوانید، ابتدا توضیحاتی درخصوص پدیده تعریق، انواع آن و سپس راه‌حل‌هایی برای رفع بوی بدن ارائه می‌شود. تعریق یا عرق کردن، پدیده کاملا طبیعی بدن انسان می‌باشد و برخلاف آنچه تصور می‌شود، بخشی از سیستم خنک‌کننده بدن است که باعث می‌شود بدن در دمای مناسبی قرار گیرد. عرقی که از غدد مولد عرق ترشح می‌شود و تمام اعضای بدن را فرا می‌گیرد، معمولا بی‌بوست و صرفا از آب و نمک تشکیل می‌شود. در مقابل، عرقی که بو دارد و باعث ناراحتی می‌شود، مربوط به اعضای خاصی از بدن است که از چربی و پروتئین‌ها تشکیل می‌گردد. این اعضای خاص و بسیار حساس شامل پاها، زیربغل، اعضای تناسلی، کپل‌ها‌، مقعد و پستان‌ها هستند که میزان قابل توجهی باکتری دارند. این باکتری‌ها از مواد مغذی تغذیه کرده و هنگام از بین رفتن، بوی بدی ساطع می‌کنند.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 77 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

یادها

در حدود صد سال پیش مردی وقتی روزنامه صبح را خواند ترس و شگفتی او را فرا گرفت، او در قسمت آگهی های فوت نام خود را دید! البته روزنامه ها در اثر یک خبر دروغ دچار اشتباه شده بودند و گزارش مرگ او را به شکل های مختلف منتشر کرده بودند. مدتی شوکه شده بود. با خود فکر کرد اگر من اینجام پس این نوشته ها چیست؟ وقتی که توانست به خود مسلط شود، به ذهنش رسید حال که همه فکر می کنند من مرده ام درباره من چه می گویند.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 55 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

چایی سبز

بعد از آب، چای پرمصرف‌ترین نوشیدنی در دنیاست و هر ساله ۳ میلیارد کیلوگرم چای در جهان تولید می‌شود. هزاران سال است که مردم چین، ژاپن و هند چای سبز مصرف می‌کنند و از خواص بی‌شمار آن بهره‌ می‌برند. آنها به هنگام سردرد و نفخ شکم نیز بلافاصله چای سبز می‌نوشند. چای سبز خطر مرگ در اثر بیماری‌های قلبی را بیش از ۲۵ درصد کاهش می‌دهد. از فواید بی‌شمار این گیاه بسیار گفته شده است و حتی چای را بهترین نوشیدنی بعد از آب می‌دانند. چای محتوی مقدار کمی از رنگدانه‌ها، مثل کافئین است.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 55 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

یکی از ارکان اساسی زندگی و شخصیت سالم، شاد بودن و شاد زیستن است که برخلاف آنچه نوشته‌اند و گفته‌اند نه رمز دارد و نه راز. شادی چیزی است که بسان آب و هوا در اطراف و اکناف ما وجود دارد و قابل رویت و دستیابی است(همان‌گونه که غم و اندوه).بایستی انتخاب کرد و این انتخاب حقی همگانی و انسانی است. شک نکنیم و شادی را برگزینیم. کدام انسانی است که طالب شادی نباشد؟ در این نوشتار به بحث شادی می‌پردازیم.بدون شک همه آنچه داریم یا می‌خواهیم داشته و یا نداشته باشیم در بستر همیشه روان و در حال حرکت زمان و مکان و اجتماعی شکل می‌گیرد و پرواضح است که وقتی شرایط لازم مهیا نباشد صحبت از تحقق خواسته‌ها تا حد زیادی اغراق است؛ (اما فقط تا حدی زیادی و نه به طور کامل).

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 90 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

موها

مو، یک قاب زیبا برای صورت محسوب می‌شود، حال اگر این قاب خاکستری و رنگ و رو رفته باشد، مسلما اثر مستقیمی در چهره فرد به جا می‌گذارد. سفید شدن موها یک مسأله غیرطبیعی نیست. ژنتیک یکی از عوامل مهم در سفیدشدن موهاست و همین مسأله باعث می‌شود تا در عده‌ای موها خیلی زود سفید شوند و در گروهی دیگر دیرتر. افزایش سن نیز موجب سفیدشدن موها می‌شود. سفید شدن زود به هنگام موها مسأله‌ای است که نیاز به مراقبت و توجه بیشتر دارد و نمی‌توان از کنار آن با بی‌تفاوتی گذشت بلکه باید علت آن را ریشه‌یابی کرد. با این وجود سفید و خاکستری شدن موها یک فرایند نرمال است که با افزایش سن در انسان رخ می‌دهد، مگر اینکه عدم وجود رنگدانه سبب به وجود آمدن این شرایط شود که در این صورت فرد نیاز به درمان دارد.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 84 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

خانه آرایی زیبا
با سلیقه خانه‌آرایی کنید
حتما برای شما هم بارها اتفاق افتاده است که در بدو ورود به خانه دوست یا اقوامتان، یک بخش از چیدمان اتاق نشیمن یا پذیرایی آنها توجه شما را جلب کرده باشد. تعجب نکنید! دوستتان به گنج دسترسی پیدا نکرده است که بتواند یک طراح دکور خلاق و توانمند را برای تغییر چیدمان منزلش به کار گیرد. او تنها به یک نکته دقت داشته است، سلیقه و علائق شخصی! طراحان دکور همواره معتقدند که یک چیدمان جذاب، قطعا بازتابی از سلایق، علایق و رنگ مورد پسند ساکنان خانه است که با اصول علمی دکوراسیون تلفیق شده و ماحصلی ماندگار خلق می‌کند. برای اینکه اصول یک چیدمان مناسب را بدانید با ما همراه شوید

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 86 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

آفتاب سوختگیقرار گرفتن به مدت طولانی زیر نور آفتاب، باعث آفتاب سوختگی می‌شود. حتی اگر جزء آن دسته از افرادی باشید که‌ هیچ‌گاه استفاده از کرم ضدآفتاب را فراموش نمی‌کنید، باز هم نمی‌توانید به طور کامل از نفوذ پرتوهای ماوراء بنفش محفوظ بمانید. به طور کلی پوست در معرض دو نوع پرتو ماوراء بنفش قرار دارد که هر دو نوع از طریق رادیکال‌های آزاد به پوست آسیب می‌رسانند. بدن ما برای مقابله با رادیکال‌های آزاد تولیدشده توسط نور خورشید دارای دفاع‌های ‌طبیعی است؛ ولی معمولاً این دفاع‌ها کافی نیستند. پرتوهای خورشید (UVA UVB) روی لایه‌های پوست اثر می‌گذارند و باعث ایجاد سوختگی می‌شوند. UVA در عمق پوست نفوذ کرده و ایجاد چین و چروک می‌کند و UVB بر لایه‌های سطحی‌تر پوست اثر می‌گذارد و باعث تغییر رنگ آن می‌شود. آفتاب سوختگی علائمی مثل قرمز شدن پوست، گرم‌تر شدن آن، احساس خستگی و ضعف عمومی دارد و بسته به درجه سوختگی به سه دسته تقسیم می‌شود: درجه یک، دو و سه.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 203 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

صندل نپوشید
با رسیدن تابستان، بازار فروش صندل‌ها داغ می‌شود و بسیاری از مردم به فکر خرید یک یا چند جفت از این کفش‌های راحت می‌افتند اما تعدادی از متخصصان نسبت به استفاده از انواع خاصی از این نوع کفش‌ها هشدار داده‌اند.معمولا پوشیدن صندل‌ها فشار زیادی را به تاندون‌ پشت پا وارد می‌کند و این فشار ممکن است در ساق پا هم احساس شود. بعد از ۲ هفته استفاده مداوم، ممکن است این دردها به بیشترین حد خود برسد.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 68 شنبه 25 تیر 1390 نظرات (0)

گام اول برای چاق شدن، دلیل لاغری را بفهمید
برلیانت بزرگمهر، مشاور تغذیه و رژیم درمانی نخستین قدم برای چاق شدن را پیدا کردن دلیل آن می‌داند چرا که معتقد است بسته به نوع لاغری راه درمان آن هم متفاوت است. مسوول کمیته آموزش همگانی انجمن تغذیه ایران، در این باره به ذکر مثال‌هایی می‌پردازد و می‌گوید: یکی از دلایل لاغری، پرکاری غده تیروئید است که باعث افزایش سوخت و ساز در بدن می‌شود. در این صورت هر چقدر هم غذا بخورید به دلیل سوخت و ساز بالای بدن، لاغر می‌مانید.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 272 پنجشنبه 23 تیر 1390 نظرات (0)

ساعت G Shock


ساعتدو زمانه جی شاک G-Shock

ساعتی بسیار زیبا و منحصر بفرد ویژه نسل جوان

دارای امکانات بسیار جالب

هدیه ای مناسب برای آنکه دوستش دارید....

این ساعت زیبا دارای امکاناتی به شرح زیر می باشد :

دارای 2 ساعت دیجیتال و عقربه ای
تايمر
ساعت خواب
ساعت كامپيوتري
كرنومتر
تاريخ
ثانيه شمار
چراغ ال اي دي
ضد آب

راهنمای تنظیم و استفاده از امکانات ساعت جی شاک :
1- دکمه ی بین ساعت 12 و 3 : این دگمه را فشرده و نگه دارید ، با حرکت عقربه دقیقه شمار ، ساعت را به دلخواه تنظیم کنید .
2- دکمه بین ساعت 3 و 6 : دگمه را فشرده تا چراغ ساعت دوم روشن شود .
3- دکمه بین ساعت 6 و 9 : این دگمه علاوه بر تنظیم ساعت با فشردن آن کرنومتر ، ساعت ( زمان) ، تقویم و حالات 12 ساعتی و 24 ساعتی را نشان می دهد .
4- دکمه بین ساعت 9 و 12 : دگمه را فشرده تا ساعت به حالت چشمک زن درآید ( ساعت ، دقیقه ، ثانیه ) سپس با فشردن دگمه پایین سمت چپ ، ساعت را تنظیم کنید . ( ساعت دیجیتال دوم )



قیمت ساعت کاسیو,نمایندگی ساعت کاسیو,نمایندگی ساعت کاسیو در ایران,نمایندگی ساعت کاسیو در تهران,ساعت کاسیو قیمت,ساعت g shock,ادرس نمایندگی ساعت کاسیو در تهران,ساعت g-shock,نمایندگی کاسیو در تهران,کاسیو ایران,نمایندگی ساعت کاسیو تهران,نمایندگی ساعت,نمایندگی G-shock,نمایندگی کاسیو,فنر کابل کشی,خرید ساعت G SHOCK,کاسیو ساعت,نمایندگی g shock,قيمت ساعت كاسيو,نمايندگي ساعتهاي كاسيو در ايران,نمایندگی Gshock,نمايندگي هاي g shock,نماينده gshock,نمایندگی ساعت casio در تهران,G-SHOCK راهنمای فارسی راهنمای فارسی ساعتهای کاسیو,راهنمای فارسی ساعت casio,اطلاعات فارسی ساعت کاسیو ef 550,کاسیو ادیفایس,خرید اینترنتی ساعتهای کاسیو مدل g-shock,راهنمای فارسی ساعت کاسیو,کاتالوگ ساعت,كاسيو پروترك 500,ساعت کاسیو جی شاک,ساعت های G SHOCK,sgw-100 ساعت پروترک,قیمت ساعت جی شاک سری G 1200,قیمت ساعت کاسیو ادیفایس,خرید ساعتg 9200,ساعت پروترک,ساعت کاسیوG-1500,اطلاعات درباره ساعت casio مدل g-9200,چگونگی ااستفاده از ساعت EF 524,خرید اینترنتی ساعت های g shock,جی شاک,قیمت ساعت های کاسیو ادیفایس,prg500,كاتالوگ ساعت كاسيو اصل,خرید ساعت های g shock,قیمت ساعت کاسیو -نمایندگی ساعت کاسیو,ساعت کاسیو,نمايندگي ساعت كاسيو,دماسنج لیزری,نمایندگی ساعت,ساعت كاسيو,نمایندگی ساعت کاسیو در تهران,دماسنج ليزري,جدیدترین وسایل الکترونیکی,فروش دماسنج,تجهیزات الکتریکی,قیمت سیم کشی ساختمان,قیمت دماسنج لیزری,نمایندگی ساعت کاسیو تهران,دماسنج الکترونیکی,وسایل الکترونیکی,دما سنج لیزری,نمايندگي ساعت,تجهیزات الکترونیکی,دماسنج غیر تماسی,جدیدترین وسایل,جدیدترین تجهیزات ساختمان,سنسور حرکتی روشنایی راه پله,قیمت متر لیزری,فروش دماسنج مادون قرمز
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 90 پنجشنبه 23 تیر 1390 نظرات (0)

ریش تراش همراه


ریش تراش همراه

مختص جنتلمن ها

بسیار کارامد،بسته بندی شیک و زیبا

قابلیت شارژ طولانی مدت

کیفیت و کارکرد عالی

این ماشین ریش تراش از محصولات جدید ریش تراشی است که توانسته با توجه به کیفیت بالا و قابل قبول و همچنین قیمت بسیار مناسب در مقایسه با سایر ماشینهای ریش تراشی استقبال بسیاری از مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد.
استفاده از این کالا راحت بوده و هیچ گونه اذیتی برای صورت ایجاد نمی کند و دارای تیغ اصلاح خط ریش می باشد.
این ریش تراش
دستگاهی شارژی است که براحتی می توان از آن در کلیه اماکن و بخصوص در مسافرتها استفاده نمود.
دیگر مزیت این دستگاه قیمت کاملا مناسب و غیر قابل رقابت نسبت به مارکهای معروف است که توانسته بازار مصرفی این محصول را به مقدار چشمگیری افزایش دهد.

به طور قطع با یکبار اصلاح توسط این ماشین ریش تراشی، آنرا به سایر دوستان خود پیشنهاد می نمایید.

هدیه ای متمایز برای آقایان



ریش تراش براون,ريش تراش براون,قیمت ریش تراش براون,قیمت ریش تراش های براون,براون ريش تراش,ریش تراش بروان,ریشتراش براون,ریش تراش های براون,قيمت ماشين اصلاح براون,محصولات براون,ماشین اصلاح براون,قیمت ماشین های براون,ریش تراش براون قیمت,قیمت ریش تراش,قیمت تیغ ریش تراش بروان,ریشتراشبراون,ريش تراش,قیمت ریش تراش های براون به همراه,ریشتراش براون 22800 مشخصات,ریشتراش براون,ریش ترتش براون,fc200 کاسیو,ریشتراش های براون,ريش تراش بروان,ريش ترش براونماشین اصلاح,ریش تراش بران,ماشین ریش تراش,ماشین اصلاح براون,ریش تراش موزر,قیمت ریش تراش فیلیپس,ماشین اصلاح موزر,قیمت ریش تراش,ماشين اصلاح,خرید ماشین اصلاح,انواع ریش تراش,قيمت ريش تراش,خرید اینترنتی لویزم اصلاح وارایشی,ماشین ریش تراش موزر,ماشین اصلاح فیلیپس,ریش تراش مردانه,قیمت سشوار,ريش تراش بران,قیمت ماشین ریش تراش,خرید ریش تراش,قیمت ریش تراش مردانه,ماشین اصلاح مو,خرید ماشین ریش تراش,انواع ریش تراش مردانه,ريش تراش -
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 84 پنجشنبه 23 تیر 1390 نظرات (0)

پیامک های تبلیغاتی ارسالی بستگی به اطلاعات و علاقه مندی هایی دارد که در هنگام ثبت نام وارد میکنید و میتوانید مطمئن باشید که پیامکی که برایتان ارسال میشود به هیچ وجه بدون ارتباط به اطلاعاتی که در اختیار ما قرار میدهید نخواهد بود.

نحوه فعالیت ما به این صورت است که از مشتریانی که سفارش ارسال پیامک میدهند مبلغی را به ازای هر پیامک دریافت میکنیم، مبلغ مذکور پس از کسر هزینه های ارسال، به حساب کاربرانی که پیامک برایشان ارسال شده است در سایت افزوده میشود. به دلیل تغییر پذیر بودن این مبلغ، عدد مشخصی را در اینجا تعیین نمیکنیم. ولی میتوانید این اطمینان را داشته باشید که حداقل مبلغ مذکور 10 تومان به ازای هر پیامک خواهد بود.

معرفی دوستان

در صورت تمایل میتوانند جهت افزایش درآمد خود نسبت به بازاریابی و جذب دیگران به سیستم اقدام کنید.

برای این کار کافیست با استفاده از لینک اختصاصی خود در پنل کاربری، از دیگران برای مشاهده سایت دعوت کنید.

کلیه افرادی که به واسطه لینک اختصاصی شما وارد سایت شوند، یک کوکی در کامپیوترشان ذخیره میشود. هر زمان که شخص مذکور وارد صفحه ثبت نام شود و فرم ثبت نام را تکمیل کرده و حساب کاربری خود را فعال کند، شما به عنوان معرف وی شناخته خواهید شد.

شما میتوانید آمار افرادی را که معرفی کرده اید در پنل کاربری خود مشاهده کنید.

مزیت این کار این است که معادل 46% از درآمد افرادی که معرفی کرده اید به حساب شما افزوده میشود.
قابل ذکر است که هیچ مبلغی از کاربرانی که به واسطه شما در سیستم عضو میشوند کسر نخواهد شد.

فرض کنید روزانه دست کم 20 نفر را به سیستم معرفی کنید و در هر روز برای هر یک از آنها فقط 5 پیامک ارسال شود، با این شرایط پس از گذشت 3 ماه شما 1800 نفر را به سیستم معرفی کرده اید و به طور روزانه حدود 41 هزار تومان و ماهانه حدود 1,242,000 تومان فقط از طریق افرادی که معرفی کرده اید درآمد خواهید داشت!

دستیابی به اعداد و ارقامی که در مثال بالا گفته شد، به راحتی امکان پذیر است.

برای ورود و ثبت نام اینجا کلیک کنید

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 66 پنجشنبه 23 تیر 1390 نظرات (0)

همه شما عزیزان با سایت گوگل آشنایی دارید..بار اولی که وارد دنیای اینترنت شدید اولین سایتی که در Explorer وارد کردید گوگل بود.موتور جست و جویی که تمامی نیازهای کاربران خود رو تامین میکند
اما تا به حال به این فکر افتاده اید که داخل شرکت گوگل چگونه است؟وسایل تفریحی کارکنان ، رستوران، اتاق کار آنها و … به چه

شکلی می باشد؟؟؟از این رو فیلم مستند پشت صحنه گوگل را برایتان آماده کرده ایم.تا پاسخ سوال هایتان را بیابید

تعداد صفحات : 138

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 07 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 120
  • بازدید امروز : 195
  • باردید دیروز : 218
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,552
  • بازدید ماه : 924
  • بازدید سال : 42,335
  • بازدید کلی : 1,087,495