loading...
!!!.MusicParsi.!!!
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 64 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار مرورگر Google Chrome v14.0.835.186 Final

در پست امروز وب سایت میهن دانلود نسخه ی جدید مرورگر معروف شرکت گوگل را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Google Chrome جز مرورگرهای پرسرعت در اینترنت می باشد و رغیب اصلی مرورگرهایی همچون اینترنت اکسپلورر و فایرفکس به شمار میرود. این مرورگر از امکان جدیدی که در IE 9 قرار گرفته استفاده می کند در واقع به کاربر این امکان را می دهد که به صورت ناشناس در اینترنت به گشت و گذار بپردازد بدون آنکه هیچ اثری از خود در وب سایت ها به جای بگذارد. همچنین امنیت در گوگل کروم بسیار بالاست به طور خلاصه میتوان گفت که در این مرورگر از نوعی تکنولوژی جدید به نام جعبه شنی استفاده شده که به هنگامی که یک هکر قصد نفوذ به سیستم و هک مرورگر را دارد با این جعبه شنی رو به رو میشود و در ابتدا می بایست این جعبه را دور بزند. از دیگر ویژگی های این مرورگر میتوان به داشتن امنیت بسیار بالا ، باز کردن چندین سایت به صورت همزمان در یک صفحه Tab Browsing ، پشتیبانی از پلاگین های مختلف ، امکان بلوک کردن پنجره های تبلیغاتی مزاحم Pop-up Blocker ، دانلود بسیار سریع از سایت ها ، امکان جستجو در موتورهای جستجوگر معروف ، محیط گرافیکی بسیار زیبا و ... اشاره نمود.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 90 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Sony DVD Architect Pro v5.2.132

در این پست وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را با عنوان Sony DVD Architect برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار محصولی از کمپانی معروف سونی می باشد که با استفاده از آن می توانید اقدام به ساخت منو با امکانات فراوان برای فیلم های مورد علاقه تان کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است در واقع میتوانید فایل فیلم مورد نظرتان را تنها با کشیدن و رها کردن وارد نرم افزار کنید و سپس خود به طراحی منو دلخواهتان برای فیلم بپردازید. همچنین درون نرم افزار بیش از 44 منو آماده بسیار زیبا همراه با تصویر پس زمینه و دکمه های کنترل و ... در اختیار کاربر قرار داده شده که در صورت تمایل می توانید از آنها برای منو فیلم استفاده کنید. علاوه بر این داشن تنظیمات تغییر اندازه و کیفیت تصویر با پشتیبانی از فرمت های استاندارد 4:3, 16:9, NTSC, PAL و همچنین تمام صفحه به شما کمک می کند تا فیلم مورد نظرتان را با کیفیت و اندازه های مختلف مشاهده کنید. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار امکان رایت فیلم بر روی دیسک های DVD و Blu-ray میباشد که پس از ساخت منو فیلم می توانید آنرا بر روی دیسک های مختلف رایت کنید. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان نمایش فیلم قبل از رایت اشاره کرد که با استفاده از این امکان می توانید نواقص موجود در منو و سایر قسمت ها را قبل از رایت برطرف سازید.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 220 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.


نام بازی: Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / 3D / 1st Person
سال انتشار: 13 September 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Tripwire Interactive
حمایت توسط : Tripwire Interactive
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

Red Orchestra 2 - Heroes of Stalingrad یکی از جدیدترین بازی های تازه منتشر شده هست که در تاریخ 13 سپتامبر سال 2011 میلادی توسط کمپانی نام آشنای Tripwire Interactive منتشر و توسط استودیوی 1C Company با پشتیبانی Tripwire Interactive ساخته و حمایت شد.بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad حول محور جنگ های جهانی 2 میباشد. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad عنوانی موفق در ژانر شوتر چند نفره بر اساس تاکتیک های جنگ های جهانی هست.موتور گرافیکی بازی همان طور که میشود حدس زد Unreal Engine 3 هست . در این بازی ویژگی های مبتکرانه و کارآمد رئالیسم همراه با تجربه ی بی نظیر تیراندازی تاکتیک های بی نظیری را ارائه میدهد. Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad تمامی تمرکز خود را بر نبرد نبرد استالین و نبرد های اطراف آن گذاشته است. طرفین درگیر در این جنگ آلمان و روس هیت که تاریخ آغاز این جنگ از جولای 1942 تا فوریه 1943 رخ می دهد/حکومت استالین آثار ماندگار بسیاری داشت که تا پایان دولت شوروی در آن باقی ماندند گرچه مائوئیست‌ها، خوجه ئیست‌ها، آنتی رویزیونیست‌ها و بسیاری دیگر او را آخرین رهبر سوسیالیست واقعی در تاریخ اتحاد شوروی می‌دانند و عروج خروشچف و استالین زدایی پس از استالین را «رویزیونیسم» می‌خوانند. استالین مدعی بود که سیاست‌هایش بر مارکسیسم-لنینیسم بنا شده‌اند اما اکنون نظام اقتصادی و سیاسی او را بیشتر استالینیسم می‌خوانند. (گرچه بعضی از طرفداران استالین با این عنوان مخالفند)....
دانلود رایگان بازی Red Orchestra 2: Heroes of Stalingrad به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 77 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

دانلود بازی  جدید Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters

نام بازی: Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters
پلتفورم : pc
ژانر: Sport (Golf) / 3D
سال انتشار: September 6, 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
حمایت توسط : Electronic Arts
درجه بندی سنی : E
قابلیت آنلاین:دارد

بار دیگر شاهد عنوان جدید از کمپانی نام آشنای الکترونیک آرتز هستیم.نام این عنوان بازی فوق العاده زیبای Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters هست . بازی در تاریه 6 سپتامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . همان طور که از اسم بازی واضح هست ،بازی بر محوریت ورزش زیبای گلف و لیگ های برتر آن می چرخد.برای اولین بار در بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters گیمر موفق به ایجاد یک رقابت کاملا واقعی و سه بعدی با ستارگان بازی گلف ایجاد نماید. خاستگاه گلف سرزمین اسکاتلند است. این بازی از چندین سده پیش در بریتانیا بازی می‌شده است. مشهورترین و قدیمی ترین زمین گلف جهان در شهر سنت اندروز در اسکاتلند قرار دارد و نخستین قوانین رسمی این رشته در شهر ادینبورگ پایتخت اسکاتلند نوشته شده است.بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters یک شبیه ساز بسیار موفق نیز هست.عنوانی که در آن گیمر احساس حضور در زمین ورزشی را حس میکند.تمرین های خود را به بهترین شیوه انجام دهید.رژیم غذایی خود را فراموش نکنید .سپس منتظر مسابقات بزرگ باشید تا بتوانید استعداد های خود را شکوفا کنید.گرافیک عالی و حجم مناسب و صدا گذاری فوق العاده ، یک بازی فوق العاده حرفه ای را در اختیار گیمر قرار داده است و توصیه بنده دریافت این بازی هست.

دانلود رایگان بازی Tiger Woods PGA TOUR 12 : The Masters به همراه تعدادی پیش نمای در ادامه مطلب
...

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 66 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1442
| نرم افزار معروف پخش فیلم و موزیک در جهان با امکانات بسیار عالی |
داشتن یک پلیر پخش فیلم و موزیک با قابلیت پخش تمام فایل های مالتی مدیا و امکانات فراوان مورد نیاز هر کاربر درامپیوتر خود می باشد. امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدیدی از یک نرم افزار پلیر بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار جدید KMPlayer یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp ، JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 72 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v10.3.183.10 Final
| دانلود رایگان نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و ویندوز |
قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 218 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

 دانلود تمامی قسمت های کارتون به یادماندنی پنگو Pingu Full Episode

دانلود کارتون به یادماندنی پینگو به صورت کامل در 130 قسمت

افتخار داریم کارتون به یادماندنی Pingu را با لینک مستقیم و به صورت رایگان در 130 قسمت برای شما دوستداران میهن دانلود آماده دانلود کنیم

قسمت های 1-30 آماده دانلود می باشند

به همراه لینک کمکی از RapidShare

کارتون های دوران کودکی همیشه خاطرات زیادی را برایمان زنده میسازد.یکی از این کارتون ها که طرفدار زیادی دارد کارتون پینگو می باشد.
کارتون پینگو ساخته کمپانی Otmar Gutman در سال ۱۹۸۶ در کشور سوئیس ساخته شد و در همان سال در این کشور پخش گردید. این مجموعه در غالب ۱۳۰ قسمت ۵ دقیقه ای به کارگردانی اوتمار گوتمن و به داستان نویسی Silvio Mazzola ،در سال ۱۹۸۶ در استدیوی Trickfilmstudio در کشور سوئیس ساخته شد. به دلیل استقبال فراوان این کارتون و محبوبیت پینگو در بین کودکان سوئیسی کشورهای اروپایی دیگر نیز به نمایش کارتون پینگو پرداختند .
شرح شخصیتهای اصلی داستان:
pingu : شخصیت اصلی این مجموعه است که حدود 5 سال دارد ، او بسیار بازیگوش و دوست داشتنی است ، پینگو می تواند خود را به هر شکلی در آورد گاهی مثل یک توپ می غلطد و گاهی روی برفها سر می خورد و به سرعت حرکت می کند . اگر به یاد داشته باشید اغلب با منقار مثل بلندگو فریاد میزند: !NUG NUG

Pigna :خواهر کوچک پینگو است که در آغاز سری اول به دنیا می آید و در سری یک و دو پینگو را همراهی می کند.

Mother & Father : پدر پینگو یک پستچی است او اغلب مواقع در حال پیپ کشیدن است یا سوار بر موتور سیکلتش در حال انجام امور بانکی ، مادر پینگو هم بیشتر وقت خود را در خانه اسکموئی شان همراه بچه هاست .

Grandpa : پدربزرگ پینگو است که یک نوازنده ارگ است.

Robby : یک فک دوست داشتنی و مهربان که بهترین دوست پینگو هم به شمار می آید.

هر 10 قسمت در یک فایل آماده شده است

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 224 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)

 دانلود انیمیشن بر آب رفته Flushed Away BluRay 720p
انیمیشن بر آب رفته با کیفیت BluRay 720p

به همراه زیرنویس فارسی

به همراه لینک کمکی از RapidShare

زبان : انگلیسی
ژانر : انیمیشن، کمدی
سال انتشار : 2006
بازیگران : Hugh Jackman, Kate Winslet and Ian McKellen
کیفیت : عالی BluRay 720p
فرمت: Mkv
حجم : 500 مگابابت
خلاصه داستان:
رودی یک موش خوشتیپ و دست‌پاچلفتی است که زمانی که می‌خواهد از دوست خپل و مزاحمش خلاص شود، در توالت می‌افتد و دوستش سیفون را روی او می‌کشد.او وارد فاضلاب می‌شود و متوجه می‌شود افسانه شهر موش‌ها واقعیت دارد و شهری مانند شهر انسان‌ها در فاضلاب بنا شده و موش‌ها مانند انسان‌ها در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

برای دیدن تصاویری از فیلم و دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 70 یکشنبه 03 مهر 1390 نظرات (0)
دانلود رایگان بازی درایور : سان‌فرانسیسکو Driver San Francisco

.| دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند میهن دانلود |•.

نسخه تست شده همراه با کرک SKIDROW + راهنمای نصب بازی


نام بازی: Driver San Francisco
پلتفورم : pc
ژانر: Racing (Cars) / Simulator / 3D
سال انتشار:September , 2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
حمایت توسط : Ubisoft Reflections
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد


Driver San Francisco عنوانی جدید از کمپانی غول پیکر یوبی سافت هست.عنوانی که مدت ها گیمر ها را چشم به راه انتشار آن کرد.بازی توسط کمپانی Ubisoft منتشر و توسط استودیوی Ubisoft Reflections ساخته و حمایت شد.بازی درایور: سان‌فرانسیسکو یک بازی به سبک بازی رانندگی هست و ژانر آن یکی از بهترین و پر مخاطب ترین ژانر های در عرصه بازی های رایانه ای است.در نمایشگاه E3 سال 2010 میلادی بود که بازی به نمایش عموم در آمد و درست بعد از همین ماجرا بود نقد های بسیاری بر این بازی شد.این بازی برای بستر های Mac OS X Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360, Wii و سیستم OnLive منتشر شده است.مفتخریم تا اینبازی را درست در روز انتشار آن به صورت رایگان و کاملا تست شده همراه با کرک سالم در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این بازی چند ماه بعد از اتفاقات نسخه ی قبلی بازی Driv3r، روی خواهد داد و به جان سالم به در بردن John Tanner وCharles Jericho از حادثه ی استانبول مربوط خواهد شد. پیش نمایش بازی Jericho را در حال فرار از پلیس San Francisco در کامیون ربوده شدی پلیس نشان میدهد که پس از تصادف شاخ به شاخ با Tanner منجر به منهدم شدن در پل Golden Gate می شود. بعد از این حادثه Tanner در حالت کما به بیمارستان برده شده و بازی با رویاهای Tanner در کما آغاز می شود. چگونگی بازی ((Gameplay روند بازی همان روند سری‌های قبلی است که Tanner ماموریت‌های متنوع را در سطح شهر San Francisco به عهده خواهد داشت.و در نهایت باید این نکته را عرض کنم که بازی Driver San Francisco در همایش ای 3 سال 2010 میلادی برنده بهترین بازی رانندگی را از Ripten دریافت کرد.جایزه بهترین کنترل نیز از سوی Kotaku به این بازی اعطا شده است.

دانلود بازی Driver San Francisco به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 68 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری برنا، روانشناسی رنگ، مطالعه نقش رنگ به عنوان یک عامل رفتاری است. این حوزه تحقیقات گوناگونی از تبیین ترجیحات فردی تا پژوهش در مورد ارتباط بین رنگ پیرهن تیم های فوتبال انگلیسی با نتیجه را شامل می شود.

تاثیر دارونما

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 67 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

عروس عادی: با اجازه بزرگترها بله (این اصولا مثل بچه آدم بله رو میگه و قال قضیه رو میکنه.)

عروس لوس: بع……….له!

عروس زیادی مؤدب: با اجازه پدرم، مادرم، برادرم، خواهرم، دایی جون، عمه جون،…، زن عمو کوچیکه، نوه خاله عمه شکوه، اشکان کوچولو، … ، مرحوم زن آقاجان بزرگه ، قدسی خانوم جون ، … ، … (این عروس خانوم آخر هم یادش میره بگه بله واسه همین دوباره از اول شروع میکنه به اجازه گرفتن … !)

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 54 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

دکور صحنه، لباس‌ها و انتخاب بازیگر مجموعه جدید «قوه تلخ» نهایی شده است و از هفته آینده تصویربرداری مجموعه ۲۶ آغاز می‌شود. به گزارش برنا سری ۲۶ مجموعه «قهوه تلخ» که قرار بود با تغییراتی در داستان،

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 71 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

به طور میانگین، همه مردم جهان، روزی دو مرتبه دروغ می‌گویند. برخی افراد، دروغگوهای خوبی نیستند و زود لو می‌روند اما برخی دیگر دروغگوهای قهاری هستند. حالا دوست دارید بدانید طرف مقابل‌تان در یک رابطه دروغ می‌گوید یا راست؟ به این ۷ نشانه دقت کنید:

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 50 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

گر چه به نظر می رسد هر زن و مردی در زندگی باید نقاط مشترک فراوان داشته باشند، اما جالب است بدانید در خصوص بسیاری از عادی ترین امور زندگی شان تفاوت های جالبی دارند.
در ادامه به این تفاوت ها اشاره جالبی شده است :

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 64 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

فکر کنید هر مشکل فیزیولوژیکی ای که داشته باشید ( مثلا خونریزی داخلی یا گرفتگی یک رگ و… ) به راحتی بتوانید داخل بدنتان را ببینید و محل مشکل را پیدا کنید. یک جورهایی مثل این است که اِم آر آی سرخود باشید… می دانم نمی شود، اما اگر می شد چی می شد؟… و البته ما که نمی توانیم، اما همه که مثل ما نیستند. برخی از جانوران شفاف هستند. مثل شیشه… آنها اگر لازم داشته باشند به راحتی می توانند داخل بدنشان را ببینند و مشکلاتشان را پیدا کنند . این ۱۰ تا جانور شیشه ای را ببینید.

قورباغه شفاف

قورباغه شفاف
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 68 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)
منوی بوت ویندوز 8 ظاهر زیبا و امکانات کاربردی دارد Windows 8 Boot Screen

یکی از قابلیت های برجسته ویندوز ۸ سرعت فوق العاده بوت آن و بالا آمدن سیستم عامل در کمتر از ۷ ثانیه است در واقع در ویندوز ۸ متن های مربوط به BIOS را نمایش نمی دهد و در عوض تنها لوگوی تولید کننده کامپیوتر برروی صفحه نمایان می شود تا سیستم عامل اجرا شده و یا منوی بوت نمایش داده شود. منوی بوت ویندوز ۸ ظاهر کاملا متفاوتی به خود گرفته است و علاوه بر پشتیبانی از ماوس و کی برد قدیمی قادر به دریافت دستورات از طریق صفحه لمسی تبلت ها نیز می باشد.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 43 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

متولدین فروردین
امروز که شما تغییر موضع داده اید، گویی که روابط شما نیز تغییر کرده اند و نظر شما راجع به دوست و یا همکارتان نیز عوض شده است. دیدگاه شما هنوز در حال توسعه یافتن است، بنابراین هنوز به فکر نتیجه کار نباشید. انجام دادن کارهای کوچک و ساده مثل صحبت کردن با کسانی که دوستشان دارید امروز تبدیل به یک معضل شده است. پس هم اکنون قبل از اینکه دست به هر اقدامی ‌بزنید چند روزی صبر کرده تا ببینید بعد چه احساسی خواهید داشت.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 65 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

بولتن:”بروک گرینبرگ” ( Brooke Greenberg ) دختری ۱۷ ساله که در بدنی ۷۶ سانتیمتری و ذهنی به بلوغ ذهن کودکی یک ساله گرفتار شده است و اختلالی به نام سندروم ایکس دارد به گونه ای اتفاقی در جریان کشف جدید علمی قرار گرفته است.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 64 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)

محمدرضا فروتن آلبوم موسیقی پاپ بابک زرین را می خواند. بابک زرین اهنگساز ، از آهنگسازی و تنظیم آلبوم محمدرضا فروتن خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول ضبط این آلبوم هستم در ژانر پاپ به خوانندگی این بازیگر سینمای ایران هستم و آلبوم دیگری هم در دست دارم که کاری از هومن جاوید است.

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 49 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)
آهنگ جديد و بسیار زيباي كيوان مطوس و نانسي عجرم به نام با تو ميمونم با 2 كيفيت + پخش آنلاین

.:: ترانه سرا : Taregh Abujodat / آهنگساز : Samir Nakhlat / تنظيم كننده : كيوان مطوس ::.

تعداد صفحات : 138

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 07 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,646
  • بازدید ماه : 1,018
  • بازدید سال : 42,429
  • بازدید کلی : 1,087,589