loading...
!!!.MusicParsi.!!!
ارسال اس ام اس رایگان

ارسال اس ام اس رایگان از طریق اینترنت

!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 51 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

توانایی تولیدمثل یكی از ویژگی‌های جانداران است. معمولا" پس از آن‌كه موجودات زنده به حدیاز رشد و نمو و بلوغ رسید، تولید مثل كرده موجودی هم‌نوع خود به وجود می‌آورند.تولید مثل بقای نوع موجود زنده را تأمین می‌كند. تقسیم و تكثیر سلول‌ها و جاندارانتك سلولی نسبتا" ساده است، ولی در موجودات پر سلولی تولید مثل صورت‌های مختلفو پیچیده‌تری دارد. مسائل مربوط به تولید مثل و نمو جنین از مهم‌ترین و جالب‌ترینمسائل زیست‌شناسی است.

به طور كلی،در موجودات زنده تولید مثل به دو صورت جنسی و غیرجنسی انجام می‌شود.

تولید مثل غیرجنسی به حالتی گفته می‌شود كه بخشی از بدن موجود زاینده جدا شده فردجدیدی را به وجود آورد. بدیهی است كه در این حالت دو جنس نر و ماده در تكثیر شركتندارند. در تولید مثل غیر جنسی، كه برای انجام آن وجود یك فرد كافی است، صفاتوراثتی موجود زاینده بدون تغییر به افراد جدید منتقل می‌شود و موجوداتیكاملا" نظیر موجود اولیه تولید می‌گردند. تكثیر به وسیله قلمه زدن یاخواباندن ساقه در زیر خاك، كه در بعضی گیاهان انجام می‌شود، نوعی تكثیر غیر جنسیاست. در جانوران نیز موارد متعددی از تكثیر غیر جنسی دیده می‌شود؛ مثلا"جانوران تك سلولی، مرجان‌ها و بعضی كرم‌ها به همین صورت تولید مثل می‌كنند.

در تولید مثل جنسی، دو سلول نر و ماده كه سلول‌های جنسی ( گامت ) نامیده می‌شوندبا یكدیگر تركیب شده سلول واحدی به نام سلول تخم را به وجود می‌آورند و سلول تخمبا نمو و تقسیمات متوالی موجود تازه‌ای را می‌سازد. در موجوداتی كه به طریق جنسیتولید مثل می‌كنند، هر یك از دو سلول جنسی نر و ماده دارای بخشی از صفات وراثتیموجود آینده‌اند و از جمع شدن هسته‌های این دو نوع سلول، در سلول تخم، تركیب جدیدیبه وجود می‌آید. بنابراین در موجوداتی كه به طریق جنسی تكثیر می‌یابند افراد هرنسل نسبت به والدین خود دارای تركیب متفاوتی هستند.

تقسیم میتوز و تقسیم میوز

تقسیم به طریقه میتوز باعث ایجاد سلول‌هایی می‌گردد كه در هسته آن‌ها تعداد و نوعكروموزوم‌ها یك‌سان باقی می‌مانند و صفات ارثی را عینا" منتقل می‌كنند. بهچنین تقسیمی، تقسیم میتوز می‌گویند.

منشاء موجودات پرسلولی تنها یك سلول 2N كروموزومی(دیپلوئید)، یعنی سلول تخملقاح یافته، است. با تقسیمات مكرر میتوزی، جنینی بوجود می‌آید كه از میلیون‌هاسلول 2N كروموزومیساخته شده است. در سیر تكامل جنین دو دسته سلول از میان سلول‌های 2N كروموزومیجدا می‌شوند: یكی سلول‌های سوماتیك یا بدنی و دیگری سلول‌های ژرمینال یا زاینده.

سلول‌های سوماتیك 2N كروموزومی باقی می‌مانند كه منشاءبافت‌ها و اعضای بدن هستند. اما سلول‌های ژرمینال، در غدد تناسلی یا گوناد‌ها باقی می‌‌مانندو بعد گامت‌ها را به وجود می‌آورند. این سلول‌ها ابتدا 2N كروموزومی(دیپلوئید) هستند، ولی درغدد جنسی به طریق خاص( از یك سلول 2N كروموزومی چهار سلول N كروموزومی تولید می‌شود.) تقسیم می‌شوندو سلول‌های N كروموزومی(هاپلوئید) را به وجود می‌آورند.این طریقه تقسیم را تقسیم به روش میوز می‌گویند.

سلول‌های جنسی

معمولا" در تولید مثل جنسی هر یك از دو غده ی جنسی (گوناد) نر یا ماده در بدنیك فرد وجود دارد و دو جنس از یكدیگر مجزا و متمایزند. این حالت را، كه در اغلبجانوران و بعضی گیاهان مشاهده می‌شود، حالت جداجنسی یا دوجنسی می‌نامند. در بعضیدیگر از جانوران و گیاهان، یك فرد دارای هر دو نوع غده‌ی جنسی نر و ماده است و بهاین حالت نرمادگی گفته می‌شود.

در هر دو صورت، سلول جنسی نر یا اسپرماتوزوئید در غده‌های نر یا بیضه‌ها، و سلولجنسی ماده یا اوول در غده‌ی جنسی ماده یا تخمدان ساخته می‌شود. سلول‌هایی را كهمنشاء گامت‌ها هستند سلول زاینده یا ژرمینال می‌نامند. بقیه سلول‌های بدن را سلول‌هایبدنی یا سوماتیك می‌نامند. به سخن دیگر ژرمینال مسئول ایجاد نسل‌های آینده وسوماتیك مسئول سازنده اندام‌ها و دستگاه‌های بدن، به جز غدد جنسی، است.

مجموعه‌ی تغییرات و تحولاتی را كه در یاخته‌های ژرمینال پدیدار شده منجر به تولیدگامت‌ها می‌شود گامتوژنز یا گامت‌زایی گویند. چگونگی به وجود آمده گامت نر رااسپرماتوژنز یا اسپرم‌زایی، و نحوه‌ی تشكیل گامت ماده را اوئوژنز یا تخمك‌زایی می‌نامند.

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 44 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

فیوزچیست؟

فیوز معمولا از یك تیوب سرامیكیتشكیل شده كه آلیاژی از جنس نقره یا مس از وسط آن عبور می كند و اطراف آن باكوارتز یا سیلیس پر می شود ،المان مركزی فیوز به گونه ای طراحی شده است كه اجازه عبورجریانهای مجاز را می دهد و به این ترتیب فیوز از عبور جریانهای اضافی و خطاجلوگیری می كند.

اتصال كوتاه چیست؟

اتصال كوتاه خطایی است در یك وسیلهالكتریكی كه در آن بار الكتریكی اجازه می یابد تا بین یك فاز و زمین الكتریكی یابین دو فاز جریان یابد. به عبارت غیر فنی تر، یك اتصال كوتاه هنگامی رخ میدهد كهجریان الكتریسیته از یك مدار در جهتی ناخواسته، عموما به دلیل یك اتصالی در جاییكه كسی انتظار ندارد، عبور كند.
ساده ترین راه برای ایجاد یك اتصالكوتاه متصل كردن سرهای مثبت و منفی یك باتری توسط یك هادی كم مقاومت، مانند سیم،است. مقاومت كم موجب جریان زیاد می شود كه منجر به خروج انرژی زیادی از باتری درمدت كوتاه میشود.

مفهوم بار اضافی به چه معنا میباشد؟

مقدار جریان عبوری از مدار رااصطلاحا بار می نامند،گاهی به هنگام استفاده بیش از حد مصرف كننده ها ،راه اندازیالكترو موتورها تحت فشار و یا عدم تعادل در شبكه در مدار الكتریكی بار اضافی بیشاز حد مجاز به وجود می آید كه باید از عبور آن جلوگیری شود چرا كه باعث صدمه بهتجهیزات می گردد.

یوزها از نقطه نظر كاربرد وتكتولوژی ساخت به گونه های متعددی تقسیم می شوند

تقسیم بندی فیوزها از نقطه نظركاربرد

فیوزهای ساختمانی و سیستم هایروشنایی

فیوزهای ساختمانی معمولا از نظرولتاژ با ولتاژ برق شهری یكسان بوده و از آنها برای محافظت از تجهیزات ساختمانی وروشنایی استفاده می شود نمونه ساده این فیوزها موسوم به فیوز فشنگی در پایین كنتوربرق نصب می شود.

فیوزهای صنعتی و نیروگاهی

با توجه به تنوع فعالیتهای صنعتیاین فیوزها دارای تنوع بسیاری هستند یك نمونه از این فیوز كه معمولا به شكل مكعبمستطیل با دو قسمت فلزی كارد مانند كه از دو سار آن خارج شده ،می باشد كه به آنفیوز كاردی می گویند ولتاژ این فیوزها بسته به تجهیزاتی كه از آنها حفظت می كنندبین 500 تا 1200 ولت و باشدت جریانهای مختلف می باشد.
البته نوعی خاص از فیوز وجود داردكه مخصوص حفاظت از تجهیزات ÷ستهای برق و نیروگاهی می باشد،كه به انها فیوزهای HV یا های ولتاژ می گویند این فیوزها قابلیت كاربا ولتاژهای بسیار بالا گاها تا 36000 ولت را نیز دارا می باشند.

فیوزهای الكترونیك صنعتی

درواقع این فیوزها محافظت از وسایلینظیر كنترل درایوهای برق مستقیم ،یو پی اس ها و اینورتر ها و سایر تجهیزاتی كه بهنوعی با عناصر نیمه رسانای الكتریكی semiconductorsسرو كار دارند ،را به عهده دارند واز آنجا كه این عناصر ظرفیت حرارتی پایین داشته و فوق العاده نسبت به افزایش جریانحساس هستند بنابراین باید با فیوزهای خاصی موسوم به فیوزهای تند سوز حفاظت شوند.

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 93 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

مولكول آب، از تركیب دو اتم ئیدروژنو یك اتم اكسیژن به وجود آمده است. اتم اكسیژن دارای هشت الكترون كوچك است كهبرگرد هسته ی آن می چرخند. اكسیژن و ئیدروژن، گاز هستند؛ از تركیب آن‌ها باهم، آب بوجود می‌آید. در هر قطره‌ی آب، میلیون‌ها از این مولكول‌ها وجود دارد.

همان‌طور كه از یك چراغ، یا یك شمع روشن، شعاع‌های نور به اطراف پخش می‌شود؛ همان‌طورهم از اتم‌ها، شعاع‌هایی از ذرات بسیار ریز، به اطراف پخش می‌شود. این اتم‌ها را،اتمها‌ی رادیواكتیو می‌گویند؛ اتم رادیواكتیو، یعنی اتمی كه از خود شعاع نور پخشمی‌كند. در بیمارستان‌ها، از اشعه‌ای كه از اتم‌ها پخش می‌شود، برای بهبودیبیماران استفاده می‌كنند.

از اتم‌ها، اشعه‌ایبه نام اشعه‌ی مجهول یا اشعه‌ی ایكس نیز پخش می‌شود. اشعه‌ی ایكس از پوست و گوشتبدن انسان می‌گذرد؛ اما از استخوان‌ها نمی‌گذرد. بنابراین، اگر كسی در برابر اشعه‌یایكس بایستد، سایه‌ی استخوان‌های او بر روی دیوار یا پرده می‌افتد. پزشكان از اینخاصیت اشعه‌ی ایكس استفاده می‌كنند؛ و از استخوان‌های بیماران عكس می‌گیرند، و ازروی این عكس‌ها، به شكستگی استخوان‌ها پی‌می‌برند. كسی كه به وسیله‌ی اشعه‌ی ایكس ازاو عكس می‌گیرند؛ خودش چیزی احساس نمی‌كند.

در هسته‌یاتم‌ها، نیروی عظیمی نهفته و دربند است. اگر هسته‌ی اتمی را بشكنند، این نیرویعظیم ناگهان آزاد می‌شوند.

اكنوندانشمندان می‌دانند كه چگونه اتم را بشكافند، یعنی می‌دانند كه چگونه هسته‌ی اتمرا بشكنند، به شكستن هسته‌ی اتم، شكافت هسته‌ای می‌گویند. اكنون ما می‌دانیم چطوراز نیرویی كه از شكافتن هسته‌ی اتم آزاد می‌شود، استفاده كنیم و نیروی برق بوجودآوریم؛ و آن گاه نیروی برق را برای روشن ساختن و گرم كردن خانه‌ها یمان بكارببریم.

بیشتر نیروگاه‌های اتمی، برای تولیدنیرو الكتریكی، از اتم اورانیوم استفاده می‌كنند. اورانیوم را، مانند زغال سنگ، ازمعدن بیرون می‌آورند. از یك كیلوگرم اورانیوم، نیروی الكتریكی بسیار بسیار زیادیبدست می آید.

بیشتر كشتی‌های بزرگ، به وسیله‌ی موتور‌هایی كه با مواد نفتی كار می‌كنند، حركت می‌كنند.این كشتی‌ها، بعد از آن كه مدتی راه پیمودند، باید در یك بندری بایستند و از نوسوخت گیری كنند. اما امروزه كشتی‌هایی وجود دارند كه از نیروی اتم برای حركتاستفاده می‌كنند و احتیاجی به سوخت گیری در بین راه ندارند.

همان‌طوركه از شكافتن اتم، نیرو تولید می‌شود؛ از تركیب اتم‌ها با یكدیگر نیز، نیرو تولیدمی‌شود. تركیب اتم‌ها را با هم، تركیب هسته‌ای( جوش هسته‌ای ) می‌گویند؛ زیرا، درواقع این هسته‌ی اتم‌ها است كه با هم تركیب می‌شوند. دانشمندان، اكنون در فكر آنهستند كه دستگاه‌هایی( راكتور ) بسازند كه بتوانند هسته‌ی اتم‌ها را با هم تركیبكنند. نیرویی كه از این روش بدست می‌آید، بسیار بیشتر از روش شكافت هسته‌ای است ونیز خطرات كمتری دارد.

راستی آیا هرگز فكر كرده‌اید كهچرا خورشید می‌درخشد، و روشنایی و گرما می‌دهد؟ برای این كه خورشید، خیلی خیلی داغاست. خورشید، چون توپ بزرگ شعله‌وری است كه حرارت بسیار بسیار زیادی دارد. اینگرما ناشی از، تركیب چهار اتم ئیدروژن با هم، و تولید یك اتم هلیم است.درخشش ستارگان آسمان هم در نتیجه‌ی نیرویی است كه از جوش هسته‌ای، تولید می‌شود.در بعضی ستاره‌ها، نیروی‌ هسته‌ای آن قدر زیاد است كه ستاره منفجر می‌شود.

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 45 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

بارهاشنیده ایم كه دانش آموز یا دانشجویی می گوید :

((دیگرحال و حوصله خواندن این كتاب را ندارم ))یا ((آنقدرازاین كتاب خسته شده ام كهقابل گفتن نیست))ویا ((هرچقدرمیخوانم مثل اینكه كمتر یاد می گیریم))ویا ((ده بارخواندم و تكرار كردم ولی بازهم یاد نگرفتم))به راستی مشكل چیست ؟ آیا برای یادگیریدرس واقعا" باید 10 بار كتاب را خواند ؟ آیا باید دروس خود را پشت سرهممروركرد؟وآیا بایددهها بار درس راتكراركردتا یادگرفت ؟ مطمئنا" اگر چنین باشد، مطالعه كاری سخت و طاقت فرسا است . اما واقعیت چیزی دیگر است . واقعیت آن است كهاین گروه از فراگیران ، روش صحیح مطالعه را نمی دانند و متاسفانه در مدرسه ودانشگاه هم چیزی راجع به چگونه درس خواندن نمی آموزند . یادگیری و مطالعه ، رابطهای تنگاتنگ و مستقیم با یكدیگر دارند، تا جایی كه می توان این دو را لازم و ملزومیكدیگر دانست. برای اینكه میزان یادگیری افزایش یابد باید قبل از هرچیز مطالعه ایفعال و پویا داشت .

شیوهصحیح مطالعه ،چهار مزیت عمده زیر را به دنبال دارد:

1-زمان مطالعه را كاهش میدهد.

2-میزان یادگیری را افزایش میدهد .

3-مدتنگهداری مطالب در حافظه را طولانی تر می كند.

4-بخاطر سپاری اطلاعات را آسانتر می سازد.

برایداشتن مطالعه ای فعال وپویانوشتن نكات مهم درحین خواندن ضروری است تابرایمرورمطالب،دوباره كتاب رانخوانده ودر زمانی كوتاه ازروی یادداشتهای خودمطالبرامرور كرد .

یادداشتبرداری ، بخشی مهم و حساس از مطالعه است كه باید به آن توجهی خاص داشت . چونموفقیت شما را تا حدودی زیاد تضمین خواهد كرد و مدت زمان لازم برای یادگیری راكاهش خواهد داد. خواندن بدون یادداشت برداری یك علت مهم فراموشی است.

ششروش مطالعه :

خواندنبدون نوشتن ،خط كشیدن زیرنكات مهم، حاشیه نویسی وخلاصه نویسی، كلید برداریخلاقیت و طرح شبكه ای مغز

1-خواندنبدون نوشتن: روش نادرست مطالعه است . مطالعه فرآیندی فعال و پویا است وبرای نیل بهاین هدف باید از تمام حواس خود برای درك صحیح مطالب استفاده كرد. باید با چشمانخود مطالب را خواند، باید در زمان مورد نیاز مطالب را بلند بلند ادا كرد و نكاتمهم را یادداشت كرد تا هم با مطالب مورد مطالعه درگیر شده و حضوری فعال و همهجانبه در یادگیری داشت و هم در هنگام مورد نیاز ، خصوصا" قبل از امتحان ،بتوان از روی نوشته ها مرور كرد و خیلی سریع مطالب مهم را مجددا" به خاطرسپرد .

2-خط كشیدن زیر نكات مهم :این روش شاید نسبت به روش قبلی بهتر است ولی روش كاملیبرای مطالعه نیست چرا كه در این روش بعضی از افراد بجای آنكه تمركز و توجه بروییادگیری و درك مطالب داشته باشند ذهنشان معطوف به خط كشیدن زیر نكات مهم می گردد.حداقل روش صحیح خط كشیدن زیر نكات مهم به این صورت است كه ابتدا مطالب را بخوانندو مفهوم را كاملا" درك كنند و سپس زیر نكات مهم خط بكشند نه آنكه در كتاببدنبال نكات مهم بگردند تا زیر آن را خط بكشند .

3-حاشیه نویسی :این روش نسبت بدو روش قبلی بهتر است ولی بازهم روشی كامل برای دركعمیق مطالب و خواندن كتب درسی نیست ولی می تواند برای یادگیری مطالبی كه از اهمیتیچندان برخوردار نیستند مورد استفاده قرار گیرد.

4-خلاصه نویسی : در این روش شما مطالب را میخوانید و آنچه را كه درك كرده اید بصورتخلاصه بروی دفتری یادداشت می كنید كه این روش برای مطالعه مناسب است و از روشهایقبلی بهتر می باشد چرا كه در این روش ابتدا مطالب را درك كرده سپس آنها را یادداشتمی كنید اما بازهم بهترین روش برای خواندن نیست .

5-كلید برداری :كلید برداری روشی بسیار مناسب برای خواندن و نوشتن نكات مهم است . دراین روش شما بعد از درك مطالب ، بصورت كلیدی نكات مهم را یادداشت می كنید و درواقع كلمه كلیدی كوتاهترین، راحتترین ،بهترین وپرمعنی ترین كلمه ای است كه با دیدنآن، مفهوم جمله تداعی شده و به خاطر آورده می شود .

6-خلاقیت و طرح شبكه ای مغز: این روش بهترین شیوه برای یادگیری خصوصا" فراگیریمطالب درسی است .در این روش شما مطالب را میخوانید بعد از درك حقیقی آنها نكات مهمرا به زبان خودتان و بصورت كلیدی یادداشت می كنید و سپس كلمات كلیدی را بروی طرحشبكه ای مغز می نویسد ( در واقع نوشته های خود را به بهترین شكل ممكن سازماندهی میكنید و نكات اصلی و فرعی را مشخص می كنید)تا در دفعات بعد به جای دوباره خوانیكتاب ، فقط به طرح شبكه ای مراجعه كرده وبا دیدن كلمات كلیدی نوشته شده بروی طرحشبكه ای مغز ، آنها را خیلی سریع مرور كنید . این روش درصد موفقیت تحصیلی شما راتا حدود بسیار زیادی افزایش میدهد و درس خواندن را بسیار آسان می كند. و بازدهمطالعه را افزایش میدهد.

شرایطمطالعه

((بكارگیریشرایط مطالعه یعنی بهره وری بیشتر از مطالعه ))

شرایطمطالعه ، مواردی هستند كه با دانستن ، بكارگیری و یا فراهم نمودن آنها ، می توانمطالعه ای مفیدتر با بازدهی بالاتر داشت و در واقع این شرایط به شما می آموزند كهقبل از شروع مطالعه چه اصولی را به كار گیرید ، در حین مطالعه چه مواردی را فراهمسازید و چگونه به اهداف مطالعاتی خود برسید و با دانستن آنها می توانید با آگاهیبیشتری درس خواندن را آغاز كنید و مطالعه ای فعالتر داشته باشید :

1-آغاز درست :برای موفقیت در مطالعه ،باید درست آغازكنید.

2-برنامه ریزی : یكی از عوامل اصلی موفقیت ، داشتن برنامه منظم است .

3-نظم و ترتیب: اساس هر سازمانی به نظم آن بستگی دارد .

4-حفظآرامش: آرامش ضمیر ناخود آگاه را پویا و فعال میكند.

5-استفاده صحیح از وقت :بنیامین فرانكلین، ((آیا زندگی را دوست دارید؟ پس وقت را تلفنكنید زیرا زندگی از وقت تشكیل شده است .))

6-سلامتی و تندرستی: عقل سالم در بدن سالم است .

7-تغذیه مناسب: تغذیه صحیح نقش مهمی در سلامتی دارد.

8-دوری از مشروبات الكلی : مصرف مشروبات الكلی موجب ضعف حافظه می شود .

9 –ورزش : ورزش كلید عمر طولانی است .

10-خوابكافی: خواب فراگیری و حافظه را تقویت می كند.

11–درك مطلب:آنچه در حافظه بلند مدت باقی می ماند ، یعنی مطالب است .

چندتوصیه مهم كه بایدفراگیران علم ازآن مطلع باشند.

1-حداكثر زمانی كه افراد می توانند فكر خود را بروی موضوعی متمركز كنند بیش از 30دقیقه نیست ، یعنی باید سعی شود حدود 30 دقیقه بروی یك مطلب تمركز نمود و یامطالعه داشت و حدود 10 الی 15 دقیقه استراحت نمود سپس مجددا" با همین روالشروع به مطالعه كرد.

2-پیش از مطالعه از صرف غذاهای چرب و سنگین خودداری كنید. و چند ساعت پس از صرف غذامطالعه نمائید چون پس از صرف غذای سنگین بیشتر جریان خون متوجه دستگاه گوارش میشودتا به هضم و جذب غذا كمك كند و لذا خونرسانی به مغز كاهش می یابد و از قدرت تفكر وتمركز كاسته میشود . از مصرف الكل و دارو هم خودداری فرمائید همچنین غذاهای آردیمثل نان و قندی قدرت ادراك و تمركز را كم می كند نوشابه های گازدارهم همینطورهستند.

3-ذهن آدمی با هوش است اگر یادداشت بردارید خود را راحت از حفظ و بیاد سپاری مطالبمی كند و نیز همزمان نمی توانید هم مطلبی را بنویسید و هم گوش دهید . پس در حینمطالعه لطفا" یادداشت برداری ننمائید

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 93 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

آموزش رایگان کردن اینترنت ایرانسل ۱۰۰ % تضمینی

wvr70q8sctets18ls4ct آموزش رایگان کردن اینترنت ایرانسل ۱۰۰ % تضمینی

برای گوشی های نوکیا :

از منوی اصلی وارد Tools شوید

سپس وارد setting شوید
حال در صفحه بعد connection را بزنید

وارد access points شوید و در صورتیکه قبل از این کانکشن ایرانسل با تنظیمات ایرانس ساخته اید آنرا پاک کنیدو خودتون یه کانکشن درست کنید

بعد از ساخت کانکشن یه مرحله به عقب برگردید

پایین تر از access point یه گزینه به اسم sip setting هست ! وارد اون بشید

حال در صورت وجود profile در آنجا وارد آن شوید ( اگه نبودadd new رو بزنید و یک پروفایل بسازید )

حال وارد پروفایل شوید

منوی proxy server رو بیابید

واردش بشید و تو قسمت proxy server address و قسمت port کدهایی رو که می زارمو وارد کنید !

کار روی گوشی تمومه ! روی ۹۹% وشیا بااینکار دیگه استفاده از جی پی آر اس پول نمی ندازه ! اما بازم بهتره گوشیووصل کامپیوتر کنید تا دیگه ۱۰۰% پول نندازه و سرعتشم خیلی بهتر می شه !

شما با اینکار انگار یه خط ADSL کاملا مجانی دارید !

البته یه وقتایی Gprs ایرانسل قطع می شه که اوناش ایراد از خود ایرانسله !

حالا بریم سر وقت گوشیه اریکسون :

————————————————-

خوب برای اینکار ابتدا آموزش برای گوشیه اریکسون :

در اینجا تنظیمات مربوط به گوشی های سونی اریکسون را آورده ایم:
منوی زبان انگلیسی:
به آدرس زیر در گوشی خود بروید:
Menu/Settings/Connectivity/Internet Settings/Internet Profiles
به اینجا که رسیدین اگر تنظیمات شما استاندارد بود ِدو وضعیتIrancell-GPRS و Irancell-MMS را خواهید دید که باید این دو وضعیت را پاککنید…
حالا گزینه New Profile را انتخاب کنید و یک نام برای آن انتخاب کنید.
بعد در گزینه ی Connect Using وضعیت Irancell-GPRS را قرار دهید و در آخر Save کنید.
به Internet Profiles بر گردید و روی وضعیتی که ساخته اید More را بزنید و سپس Settings را انتخاب کنید.
در آنجا گزینه ی Use Proxy را فعال کنید و در قسمت Port و Proxy کد هایی که در ادامه آورده ایم قرار دهید.
در آخر هم Save را بزنید و وضعیتی را که ساخته اید را انتخاب کنید و خیلی راحت به اینترنت بروید و نگران هزینه هم نباشید.
——————————————-

تنظیمات بر روی کمپیوتر :

در صورتی که از اینترنت اکسپلوره استفاده می کنید

ابتدا از منوی tools وارد internet option شوید

در صفحه باز شده از منوهای بالا connection رو بزنید !

حال در صفحه ای که می آید در صورتی کهگوشیه خودتونو وصل کمپیوتر کرده باشید و نرم افزار گوشیتونو نصبیده باشیدتو قسمت مودم ها اسم گوشیتونم هست

روز اسم گوشیتون کلیک کنید و setting رو کلیک بفرمایید ! :دی

خوب حالا تو این صفحه جایه سومی که تیک غیر فعال داره رو تیک بزنید ( اونجایی که نوشته use proxy … )

حالا همون آدرس پروکسی و پورت که توی گوشیتون می دیم وارد کنیدو اینجام وارد کنید ( باید همون یکی رو وارد کنید )

_____________________________________

توضیحات :

۱. در اکثر سیمکارت ها باید شارژ شماحتما ۰ باشد تا بتوانید از این سرویس استفاده کنید. ولی روی سیم کارت غیرصفر هم در اکثر موارد جواب می دهد !

۲. اینترنت ایرانسل ساعتی نیست و بهصورت کیلوبایت می باشد یعنی هر چقدر استفاده کنید همان قدر پول می دهید.در نتیجه اگر شما ۲۴ ساعت هم Connect باشید نباید پولی بدهید.

۳.استفاده از پروکسی ها برای بار اولکاملا رایگان است و اگر شما برای بار دوَم استفاده کنید پول کم می کند درنتیجه باید اعتبار شما ۰ باشد تا پولی کم نکند.

۴.اگر از GPRS بر روی PC استفاده می کنید باید آدرس پروکسی و پورت را در مرورگر خود در قسمت تنظیمات آن وارد کنید.

برای مثال در Internet Explorer7 :
به قسمت Tools رفته و در آن جا Internet Options را انتخاب کنید و در آنجابه قسمت Connections رفته و در آنجا مودم گوشی خود را انتخاب کنید و قسمتSettings را انتخاب کنید و قسمت Proxy Server را علامت دار کنید و آدرسپروکسی و پورت را در آنجا وارد کنید و OK را بزنید.

۵.پروکسی هایی که پورت ۳۱۲۸دارندهمیشه فعال نیستند و با آنها نمیشود آپلود کرد ولی در عوض بیشترین سرعت رادر هنگام دانلود دارند. ولی این پورت ۳۱۲۷ رو هم که گذاشتم تمامی نیاز هایشما رو بر آورده می کنه ! آپلود ، مسنجر ، داونلود و … !!!

۶.دقت داشته باشید که سایت های دیگریهم این خدمات را ارایه می کنند و با تبلیغات دروغین قصد فریب شما را دارندو از شما هزینه ای گزاف دریافت می کنند تا به شما آدرس پروکسی و پورتبدهند اما ما این کار را رایگان برای شما انجام داده ایم پس انتخاب باخودتان است.

۷.سایت ما شاخه و شعبه ای ندارد و آدرس های مشابه مثل گزینه ۶ می باشند.

۸. جلوی فیلترینگ ایرانسل را نمی شود با پروکسی گرفت.

۹.استفاده از YAHOO Messenger بر رویPC فقط با پورت ۸۰۸۰ امکان پذیر است. پس از باز کردن یاهو مسنجر از منویmessenger پس از ورود به connection … در قسمت use roxy تیک بزارید واونجا هم پروکسی رو وارد کنید ! کلا هر جا که بخواین استفاده کنید بایداین پروکسی رو وارد کنید ! ولی من پیشنهاد می کنم برنامه تریلیان رو کهمخصوص چت هست رو داونلود کنید چون با همه پروکسی هایی که میدیم آیدی روباز می کنه و سرعت بسیار خوبی نسبت به یاهو مسنجر دارره و امکاناتشم بینظیره ! من خودم ۲ سالی می شه این برنامه رو جایگزین یاهو مسنجر کردم و بااین برنامه می چتم !

۱۰.اگر ایرانسل برای شما تنظیمات را فرستاد به هیچ عنوان قبول نکنید.

خوب حالا بریم سر اصل قضیه و دادن آدرس پروکسی و پورت :

Port :3127
Proxy address : 210.125.84.15

نقطه ها رو حتما باید بزارید !

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 71 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
اگرکابر دائم اینترنت هستید شاید تهیه اکانتهای اینترنت برای شما مقرون بهصرفه نباشد لذا در اینجا روشی را توضیح خواهم داد که توسط اون میتونیدساعت اینترنت خود را نامحدود کنید مثلا یه کارت اینترنت 2 ساعته را 10ساعت یا بیشتر(بسته به ISP ) استفاده کنید

البته راه های زیادی وجود داره برای استفاده رایگان از اینترنت کههمشون به طور صد در صد عملی نیستند یا نیاز به برنامه های هک و...دارند.اما راهی که اینجا توضیح میدهم نیازی به برنامه خاصی ندارد و ازحفره های موجود در ویندوز میشه اکانت های اینترنت را هک کرد

قبل از هر چیز لازمه یه توضیحی در مورد روش کار بدم.هر اکانتی که شمامیگرید وقتی برای اولین بار توسط اون اکانت به اینترنت وصل میشی دیهتنظیماتی داخل ویندوز شما انجام میشه در واقع یک تایمر در ویندوز شروع بهشماره انداختن میکنه تا زمانی که به اینترنت متصل هستید این تایمر از زمانموجود مثلا 2 ساعت-5 ساعت و... کم میکنه تا اکانت شما تموم بشه و اینتعداد ساعت را هم از ISP شما میگیره مثلا اگر یه کارت اینترنت 2 ساعتیگرفته باشید وقتی برای اولین بار وصل میشید ویندوز از ISP شما مشخصات ایناکانت (که شامل مقدار زمان اکانت شما) هست را میگیره و در تایمر خودش قرارمیده و زمانی که با آن اکانت متصلید از این مقدار ساعت کم میکنه تااکانتتون به پایان برسه

فرض کنید محاسبه میزان مصرف اینترنت شما خلاف چیزایی که گفتم باشهاونقت آی اس پی برای یه اکانت 2 ساعته باید یه کونتور داخل سایتش قرار بدهو حالا حسابشو بکنید میلیون ها کاربر به اینترنت متصل باشند اونقت چقدر ازترانسفر سایت ای اس پی باید استفاده بشه تا برای این اکانت 2 ساعتیه شماداخل آی اس پی کونتور بندازه

پس واضحه همه چیز زیر سر همین ویندوزه- اگه ما کاری کنیم که این تایمردیگه شماره ندازه اونوقت اکانت ما هم تموم نمیشه و میشه با یه اینترنت 2ساعتی 10 ساعت وصل بود

اما چرا نمیشه نامحدود استفاده کرد(شدنش غیر ممکن نیست) به دلیل اینکهکارت های اینترنت یه تاریخ مصرفی دارند و بسته به مجهز بودن آی اس پی یهخدمات امنیتی روی اکانت دارند و این باعث میشه پس یه مدت استفاده بیش ازحد یه کارت اون اکانت بررسی بشه و اعتبارش تموم بشه(چون بعضی وقت ها بدوندستکاری اکانت ها تو آی اس پی قفل میشند و میبینید که 2 ساعت اینترنتدارید اما 4ساعته وصل هستید)

اما این سیستم اونقدر قوی نیست که هر ثانیه وضعیت اکانت ها را بخاد چک کنه و هرزگاهی اینکار انجام میشه

خلاصه بسته به قوی بودن آی اس پی, شما میتوانید از 1 ساعت تا 1000 ساعت یا نامحدود تایمر اینترنت را قفل کنید

بعضی وقت ها هم ممکنه نشه..اما 90 درصد جواب میده اینکار

مثلا خودم یه اکانت 4 ساعتی را 10 ساعت استفاده کردم

دیگه شانسیه چه مدت زمان تایمر اینترنت قفل بشه اما امتحانش ضرری نداره

کافیه چند خط سرس (کد) را داخل یکی از فایل های ویندوز کپی کنید و بعدش کامپیوتر را ریست کنید و سپس به اینترنت وصل بشید

شما باید اکانت های مختلف را تهیه کنید و روی اونا اینکارو امتحانکنید(بهتره برای آزمایش اکانت 2 ساعتی بگیرید) و هر کودوم از این اکانت هابیشتر تایمرش قفل شد از اون استفاده کنید

توجه: شایدکه قبل اینکارو کرده باشید ولی کار نداده باشه..علتش اینکه که سرسی که شماکپی کردید ممکنه مربوط به ویندوز ایکس پی نبوده باشه یا سرویس پک 1 بودهیا در مکان مناسبی کپی نکردید و این باعث شده نیرنگ شما موثر واقع نشده بههمین خاطر یه برنامه هست که اونا دانلود میکنید و این برنامه پس از بررسینسخه ویندوز شما, کدی را که در ویندوز شما جواب میده را بهتون میده کهمیتونید بصورت دستی اونا کپی کنید یا خود این برنامه اینکارو واستون انجاممیده و بعدش کامپیوتر را ریست میکنید و حالی به حولی

برای دانلود برنامه اینجا را کلیک کنید

دانلود برنامه نامحدود کردن اکانت اینترنت اینجا رو کلیک کن..............

پس از اینکه برنامه را باز کردید کدی که داخل صفحه میبنید کد مربوط به ویندوز شماست که باید داخل فایل system.ini کپی بشه

برای اینکار کلید copy را میزنید

و پس از اینکه به شما پیغام داد کلید next را میزنید

و در صفحه بعد کلید Set را میزنید که توسط این کلید کد صفحه قبل داخلsystem.ini کپی میشه- یه سوال ازتون میکنه که همه را از دم yes میزنید کهاین ماله تنظیمات رجیستری هست (که مهاله بخواهید بصورت دستی تنظیماترجیستری را انجام بدید)

و بعد از اینکه تنظیمات رجیستری هم انجام شد کلید fenish را زده وبرنامه به شما پیغام ریست کردن ویندوز را میده در ضمن فایل system.ini راهم تنظیمش کرده نشونتون میده

خلاصه هم پنجره ها را میبندید و از کامپیوتر را ریست میکنید

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 53 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
آ آ آئورت آب آب آب آب آب آب آب
آب آوردن آب اکسیژنه آب اماله آب انبار آب انداختن آب انگور آب باختن آب باریک آب باز آب بازی
آب برداشتن آب بقا آب پیکر آب تاخت آب تاختن آب تلخ آب جر آب جگر آب چرا آب چشم
آب چشی آب چیلک آب حسرت آب حیات آب حیوان آب خشک آب خضر آب خنک خوردن آب خوردن آب خوره
آب دادن آب داده آب دانه آب درمانی آب دزد آب دزدک آب دست آب دهان آب دوغ آب رز دادن
آب رفتن آب ریختن آب ریخته آب زر آب زرفت آب زندگانی آب زندگی آب زیپو آب زیر کاه آب ژاول
آب سبز آب سپید آب سرخ آب سردکن آب سکندر آب سیاه آب شدن آب شنگرفی آب طراز آب طرب
آب طلا آب فسرده آب قند آب کار آب کردن آب کشیدن آب کور آب گرفتن آب گرم آب گرم کن
آب گشاده آب مروارید آب معدنی آب میوه گیری آب نبات آب نشاط آب نکشیده آب و رنگ آب و گل آب و هوا
آب ورز آب انداز آب اندام آب بسته آب بند آب بندی آب بها آب پا آب پاش آب پاشان
آب پز آب پشت آب تنی آب جو آب چلو آب حوضی آب رنگ آب رو آب شناس آب گردش
آب لمبو آب لیمو آب نما آباء آباء سبعه آباء علوی آباجی آباد آباد آبادان
آبادانی آبادی آبار آباژور آبافت آبال آبان آبانگان آبانگاه آبتاب
آبج آبجی آبچین آبخسب آبخست آبخو آبخواره آبخور آبخورد آبخورش
آبخوری آبخوست آبخیز آبدار آبدارچی آبدارخانه آبدارک آبدارو آبداری آبدان
آبدست آبدستان آبدستی آبدندان آبدنگ آبده آبدیده آبراهه آبرفت آبره
آبرو آبرود آبرون آبریز آبریزگان آبزن آبزه آبزی آبژ آبسال
آبسالان آبست آبست آبست آبستره آبستن آبستن کردن آبسته آبسته آبسکون
آبسه آبسوار آبشار آبشت آبشتگاه آبشتن آبشخور آبشش آبشن آبشنگ
آبشی آبغوره آبفت آبک آبکار آبکامه آبکانه آبکش آبکشین آبکند

123456
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 71 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

میل فا دارای امنیت بسیار بالایی میباشد و با استفاده از سیستمهایرمزگذاری یک محیط کاملا امن و خصوصی را برای شما فراهم کرده است و از شماخواهش میکند همیشه در هنگام ورود گزینه ورود امن را علامت بزنید

یکی از مزایای سرویس دهنده ایمیل فارسی میل فا نسبت به سایر سرویس هایایمیل اینست که ما امکان خواندن و نوشتن نامه از طریق اینترنت موبایل رادر محیط فارسی و حجم بسیار کم فراهم کرده ایم علاوه بر این ایمیل فارسیمیلفا به شما یک دیسکت وب با حجم 100 مگابایت نیز هدیه میدهد که میتوانیدفایلهای خود را انجا ذخیره کنید.

میل فا یک سرویس دهنده ایمیل با محیطکاملا فارسی و کاربری آسان است .حتما بارها شده که نتوانستید به ایمیل خود در یاهو یا جی میل لاگین کنید ویا سرعت لود شدن صفحات سنگین این سرویس دهنده ها شما را آزار داده است ماعلاوه بر فراهم کردن یک سرویس مطمئن و همیشگی ایمیل فارسی امکانات زیاددیگری در قالب سرویس میل فا به شما رایگان ارائه میدهیم : دفترچه یادداشت، کتابچه آدرسها ، سررسید برای تنظیم قرار ملاقاتها و جلسات ، جستجو گر وب، کارهای در حال انجام و یا مدیریت کارها و ...در ضمن ایمیل فارسی میلفا به زودی این امکان را به شما میدهد که به محضدریافت ایمیل و یا سررسید ملاقاتهایتان به موبایل شما اتومات پیام کوتاهمیزند تا دیگر هیچ کار و یا ایمیل مهمی را از دست ندهید .ایمیل فارسی میلفا امکانات و خدمات ویژه ای را برای نهادها دولتی وشرکتهای بزرگ فراهم کرده است با ما تماس بگیرید!

تا دیر نشده آدرس میل خود را از سایت میل فا بگیرید این کار فعلا رایگان است تا دیر نشده اینجا کلیک کنید تا صاحب نام خود در میل فا شوید
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 75 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
لیست زیر، نرم افزارهای مخفی و بدرد بخور ویندوز است که با منوی RUN می توانید ببینید.
برایاستفاده از این برنامه ها ابتدا شما باید بهStart رفته و سپس به RUN و درآنجا هر کدام از دستورات زیر را وارد کنید و ok کنید ، برنامه مورد نظراجرا خواهد شد.

msiexec.1
یک سری مشخسات درباره ویندوز در اختیارتون میگذارد

magnify.2
یک زوم خیلی جالب

narrator.3
گوینده ویندوز

mstsc.4
از طریق شبکه می توان دسکتاپ را در اختیار دستگاههای دیگر قرار داد

clipbrd.5
هر چیزی را که در Copy قرار داده باشید در اینجا به نمایش در می آید

drwtsn32.6
دکتر کامپیوتر شما

dxdiag.7
مشخصات DirectX شما

eudcedit.8
ساخت فونت

iexpress.9
ساخت فایلهای install

mplay32.10
مدیا پلیر 5.1

perfmon.11
اطلاعاتی درباره مانیتور شما در اختیارتان میگذارد

rasphone.12
Network Connection کوچک

regedt32 یا regedit.13
اجرای Registry

shrpubw.14
Share کردن فایلها

sndvol32.15
اجرای Volume Control

winchat.16
چت کردن از طریق LAN

msconfig.17
کنترل STARTUP و BOTEXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 47 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
در Run عبارت زیر رو تایپ کنید:

syskey

حالا روی آپدیت کلیک کنید و قسمت دایره بالائی رو بزنید و دو بار پسورد رو وارد کنید

بعد از Restart این پسورد رو میخواد

قابل حذف و تغییر هم هست ..نگران نباشیدEXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 56 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
همانطورکه می دانید با کلیک راست بر هر فایل و شاخه ای در محیط ویندوز عبارت SendTo خودنمایی می کند که توسط گزینه های این تابع شما می توانید برخی کارهارا سریعتر انجام دهید مثلا بر روی دسکتاپ یک میانبر از فایل انتخابی ایجادنمایید .
حالا جالبه بدونید که مایکروسافت امکان ویرایش این منو را به آسانی فراهم کرده .

۱) در ویندوز ۹۸ و ME به آدرس WindowsSend To و در ویندوز XP به آدرس زیر بروید :
Send Toنام کاربری شماWindows Documents and Settings
2) حال از هر برنامه ای که مایلید در منوی Send To ظاهر شود یک میانبر در این قسمت ایجاد کنید و از هر چه هم خوشتان نمیاد پاکش کنید

۳) به Restart هم نیازی نیست. EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 63 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
1-ابتدا رجیستری ویندوز را باز می کنیم.

2-به ترتیب وارد پوشه های HKEY-classes-rootDirectoryShellex می شویم

3-بر روی پوشه ContextmenuHandlers رایت کلیک کرده وسپس گزینه New و پس از آن گزینه Key را انتخواب کنید و اسم آنرا Copy to بگذارید

4-در قسمت سمت راست بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت:

{C2FBB630-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}

را بنویسید

5-پوشهدیگری مطابق دستورالعمل 4 بسازید ولی این بار نام آنرا Move to بگذارید ومانند قسمت قبل بر روی (Default) دوبار کلیک کرده و در قسمت Value dataعبارت:

{C2FBB631-2971-11d1-A18C-00C04FD75D13}

را بنویسید EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 47 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
برای امروز میخوام یه ترفند دیکه بهتون باد بدم با این ترفتند می تونید

عکسی به عنوان پشت زمینه Toolbar در My Computer و Windows Explorer

این یادداشت مخصوص سیستمهای عامل 98, ME, 2000, XP است:

در نوار وضعیت ویندوز خود روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run رو انتخاب کنید . در صفحه ی باز شده بنویسید Regedit و اینتر بزنید.

حال به آدرس زیر بروید :

HEKY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftInternet ExplorerToolbar

وقتیبه این آدرس رفتید در قسمت راست صفحه راست کلیک کنید و گزینه ی StringValue رو انتخاب کنید . می بینید که یک فایل درست می شود . نام این فایلرو

BackBitmapShell بزارید و اون رو اجرا کنید . شما باید آدرسعکسی رو که می خواید در پشت زمینه ی Toolbar در My Computer بزارید رو دراونجا بنویسید و اینتر کنید .

عکس باید با فرمت gif یا bmp باشه. EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 59 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
البته این یکیو مطمئن نیستم روی همه ISP ها جواب بده ولی امتحانش مجانیه:

در باره این موضوع قبلا یک چیزی گزاشته بودم ولی اون رو همه سیستم ها جواب نمیده ولی این چرا اطمینان داشته باشید.

از منوی استارت run رو باز کنید و در آن تایپ کنید : system.ini

حالا پس از زدن ok یک نوتپد باز میشود در این توتپد دنبال عبارت [386enh]

بگردید و زیر آن تایپ کنید:

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON


دیگه اکانت شما تموم نمیشه.و روش کارشم اینه که تایمر آی اس پی رو قفل میکنEXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 86 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)

ابتداکامپیوتر را Restart کرده وکلید Delete را فشار داده تا به محیط Setupرفته بعد در آنجا گزینه Intergrated Peripherals را انتخاب کرده بعد صفحهدیگری باز می شود که در آن گزینه Mouse Power On را انتخاب کرده که شاملگزینه های زیر می باشد که به ترتیب آنها را توضیح می دهیم .


1. گزینه Double Left با انتخاب این گزینه می توان که کامپیوتررا با دو با کلیک سمت چپ موس روشن کرد.

2. گزینه Double Right با انتخاب این گزینه می توان که کامپیوتررا با دوبار کلید سمت راست موس روشن کرد.

3. گزینه Disabled با انتخاب این گزینه روشن شدن کامپیوتررا توسط موس غیره فعال کرد.

پس از انتخابیکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده را با زدنکلید Y وسپس کلید Enter آن را تائید می کنیم .

*لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط موس کامپیوتر را روشن نمود.

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 73 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
بابهره گیری از ترفندی که هم اکنون به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بدوننیاز به نرم افزار خاصی و تنها با استفاده از تنظمیات سیستمی به وسیلهدکمه های کیبوردتان ، کامپیوتر را روشن کنید.

بدین منظور:
ابتدا کامپیوتر را Restart کرده و چندین بار کلید Delete را فشار داده تا به محیط Setup بروید.
سپسگزینه Intergrated Peripherals را انتخاب کنید و در صفحه باز شده گزینهKeyboard Power on را انتخاب کنید که شامل گزینه های زیر می باشد و بهترتیب آنها را توضیح می دهیم:
1- گزینه Password : با انتخاب این گزینهمی توان پسوردی را وارد نمود و از طریق پسورد کامپیوتر را روشن کرد اگراین گزینه را انتخاب کنیم باید بعد از آن گزینه KB Power On Password راانتخاب وپسورد مورد نظر را وارد کرد و سپس آن را تائید نمود.
2- گزینه Any Key : با انتخاب این گزینه با هر کلید صفحه کلید می توان کامپیوتر را روشن نمود.
3- گزینه Disabled : با انتخاب این میتوان گزینه روشن شدن کامپیوتر را توسط صفحه کلید غیره فعال نمود.
4.گزینه Key Board 98 : این گزینه مخصوص صفحه کلید های قدیمی است. پس ازانتخاب یکی از گزینه های بالا کلید F10 را فشار داده وتغیرات اعمال شده رابا زدن کلید Y وسپس کلید Enter آن را تائید می کنیم .
لازم به ذکر است که با برداشتن جامپر Power روی کیس می توان فقط توسط صفحه کلید کامپیوتر را روشن نمود.
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 81 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
چند روز پیش یکی از بچه ها یهلینکی برام فرستاده بود که دلم نیومد اینجا نزارمش چون خیلی باحال بود.گفتم سایتم خیلی جدی شده یکمم بریم تو مایه های تفریحی! فقط منبع اصلی رونمیدونم اگه کسی میدونه تو کامنت ها بزاره تا کپی رایتی شیم D:

خواهرانعزیز در صورتی که از نرم افزار فاسد یاهو مسنجر استفاده می کنید حتما بااین صحنه زشت آشنا هستید،بله این در خواست بی شرمانه ای است که بدون درنظر گرفتن شرعیات برای شما فرستاده می شود


خوشبختانه شرکت سارک تولید کنندهنرم افزار های امنیتی با نام معروف نورتون در راستای استحکام پیوند هایدینی با همکاری بخش آی تی جهاد سازندگی دست به ابتکار جدیدی زده که قابلستایش است.بله هم اکنون شماقسمت هایی از پیش نمایش نرم افزار نورتون آنتیبوی(پسر) را مشاهده می فرمائید


این نرم افزار که در نوع خود بی نظیر است بر روی یاهو مسنجر شما نصب شده و در هنگام دریافت کردن پیغام به آنالیز آن می پردازد
در صورتی که پیغام دهنده پسربوده و در لیست شما موجود نباشد از بر قراری ارتباط جلوگیری خواهد شد
بانک اطلاعاتی این نرم افزار به صورت خود کار به مرکز امر به معروف و نهی از منکر منطقه متصل شده و نرم افزار را به روز می کند

از قابلیت های مهم این نرم افزار انعطاف پذیری آن است که در قسمت پائین به برخی از آنان اشاره می شود


در تصویر بالا شما تنظیماتمربوط به سیستم نامحرم یاب خود کار را مشاهده می فرمائید.برنامه این امکانرا برای خواهران عزیز فراهم می آورد تا در صورت یافت شدن نامحرم به صورتخودکار صیغه محرمیت توسط نرم افزار جاری شود و آی دی مورد نظر به لیستدوستان اضافه گردد


در قسمت بالا طبق تنظیمات پس از یافتن نامحرم صیغه جاری شده و سوال "آیا وکیلم؟" از کاربر پرسیده می شود
این نرم افزار که تا سال آینده قابل بهره برداری خواهد بود یکی دیگر از مشت های محکمیست که به دهان آمریکا کوبیده می شود
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 65 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
مطمئنأتمامی کاربران اینترنت Google ، قوی ترین موتور جستجوی اینترنتی رامیشناسند. گوگل هم گاهی شیطنتهایی را در نتایج جستجوی خود مرتکب میشود.کافی است تا انتهای این ترفند را بخوانید تا متوجه این شوخی گوگل بشوید.یک شوخی سیاسی نسبتأ توهین آمیز با جرج بوش!

بدین منظور:
ابتدا وارد موتور جستجوی گوگل www.google.com بشوید.
اکنون کافی است عبارت Failure به معنای " ناتوانی ، درماندگی " را جستجو بکنید.
اکنون نتیجه اول جستجو را ببنید!
George W. Bush در صدر نتایج جستجو قرار دارد!
اما قضیه اینجا تمام نمیشود.
اکنون عبارت Miserable Failure را جستجو کنید. به معنای بدبخت درمانده! بدبخت تیره روز!
باز هم جرج بوش نتیجه اول جستجو است!

درخصوص این جستجو باید گفت که گوگل به عمد این کار را صورت داده است.اصطلاحی که در این گونه موارد وجود دارد Googlebombing نام دارد.
توضیحات خود گوگل پیرامون این موضوع در http://googleblog.blogspot.com/2005/09/googlebombing-failure.html قابل مشاهده است. EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 47 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
دراین ترفند قصد داریم به معرفی یک شوخی کوچک در نرم افزار InternetExplorer بپردازیم. در این ترفند شما میتوانید با استفاده از یک کد ، برایچند ثانیه اینترنت

اکسپلورر را تبدیل به یک زلزله چند ریشتری کنید!

بدین منظور:
نرم افزار Internet Explorer را اجرا کنید.
اکنون کافی است کد جاوای زیر را در قسمت آدرس بار Copy & Paste کنید و نهایتأ Enter کنید:

javascript:functionShw(n) {if (self.moveBy) {for (i = 35; i > 0; i--) {for (j = n; j> 0; j--){self.moveBy(1,i);self.moveBy(i,0);self.moveBy(0,-i);self.moveBy(-i,0);} } }} Shw(6)

(دقت کنید تمام خطوط کد را کپی کنید به طوری که در برنامه ظاهر شود)
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 54 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
اینکار توسط برنامه Group Policy امکان پذیر است . برای اجرای این برنامهگزینه Run از منوی Start را انتخاب کنید . حال در آن Gpedit.msc را تایپکرده و Ok کنید . در پنجره

ظاهر شده مسیر زیر را دنبال کنید :

user configuration administrative templates system

حالدر سمت راست روی گزینه prevent access to registry editing tools دابلکلیک کنید و در پنجره ای که باز می شود گزینه Enable را فعال کرده و Okکنید . دیگر نیازی

به Gpedit.msc نیست آنرا ببندید . حال در Runبرنامه RegEdit را اجرا کنید . با پیغامی مبنی بر بسته بودن رجیستری مواجهمیشوید. برای آنکه بتوانید رجیستری را اجرا

کنید مسیر گفته شده را دنبال کرده و این بار به جای Enable گزینه NotConfigured را برگزینید . EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 55 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
درنسخه های قبلی ویندوز، مثل ویندوز 98 می شد با تغییر فایلLogo.sys ،تصویری را که در هنگام راه اندازی ویندوز به نمایش در می آمد را رو عوضکنیم، ولی ساختار

ویندوز XP به گونه ایه.در ویندوز XP تصویری کهدر هنگام راه اندازی ویندوز نمایش داده می شه در درون فایل ntoskrnl.exeقرار داره و امکان ویرایش اون توسط ابزارهای

متداول در ویندوزوجود نداره. ولی نا امید نشید، ویندوز XP این قابلیت رو داره که تصویری راقبل از کادر Welcome به نمایش درآوره .شما هم بدین ترتیب می تونید تصویر

مدنظر خودتونو در هنگام راه اندازی ویندوز به معرض نمایش بگذارید.

برای این کار در رجیستری( در Run تایپ کنید regedit ) به دنبال مسیر زیر بگردید :

HKEY_USERS / .DEFAULT / Control Panel / Desktop

یک مقدار رشتهای (string) بنام Wallpaper بسازید و بهش مسیر تصویر مد نظرتونو بدین .

این تصویر باید یک تصویر طرح بیتی (*.bmp) باشه.

از این زمان به بعد هر وقت که ویندوز راه اندازی بشه این تصویر قبل از کادر Welcome به نمایش در می آید.
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 63 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
درویندوز XP قابلیتی وجود دارد که کمتر کسی از آن اطلاع دارد. با استفاده ازاین قابلیت شما میتوانید کاری کنید که پس از عمل Logoff پنجره هایی که درهنگام این عمل

در ویندوز باز بوده اند مجددأ به طور خودکار بازشوند. بدین وسیله دیگر نگرانی از بابت اینکه پس از Logoff پنجره های بازمانده خود را از دست داده اید ندارید.

برای این کار:

ابتدا وارد My Computer شوید.

سپس از منوی بالا ، وارد Tools شده و گزینه Folder Option را برگزنید.

در پنجره باز شده به تب View بروید.

حالا تیک گزینه Restore Previous Folder Windows at Login را بزنید (برای پیدا کردن این گزینه از Scroll Bar استفاده کنید.)

در پایان تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 67 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
درصورتی که تاکنون با شبکه های محلی کار کرده باشید ، مطمئنأ فولدرهایمختلفی را به اشتراک گذاشته اید و به اصطلاح Share کرده اید. در این ترفندقصد داریم یک

روش ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری ازآن میتوانید تمامی مسیرهایی را که از سیستم شما به سیستم های دیگر بهاشتراک گذاشته شده اند را مشاهده

کنید و در صورت عدم نیاز ، آنها را غیرفعال کنید.

برای اینکار:

روی آیکن My Computer بر روی دسکتاپ راست کلیک کرده و Manage را انتخاب کنید.

در پنجره باز شده ، از بخش کناری ، از قسمت System Tools بر روی Shared Folders کلیک کنید.

در زیربخش آن ، روی Shares دوبار کلیک کنید.

اکنون به همین سادگی میتوانید از بخش دیگر ، لیستهای Share های سیستم خود را مشاهده کنید.EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 60 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
همانطور که میدانید در صورتی که شما تحت شبکه باشید ، هر بار که وارد سیستممیشوید ، دیگر افرادی که در شبکه هستند متوجه ورود و خروج شما میشوند. امابا این

ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم میتوانید به صورت کاملا مخفی وارد شبکه شوید به طوری که هیچ کسی متوجه حضور شما نشود.

کافی است از منوی Start به Run بروید و در آن عبارت net config server: /hidden:yes را تایپ کنید. EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 57 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
درصورتی که شما نیز در شبکه های LAN کار کرده باشید حتما میدانید که در حالتپیش فرض ویندوز XP فقط به کاربر GUEST و با کلمه عبور اجازه دسترسی رامیدهد. در

این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید به کاربران دیگر نیز اجازه دسترسی را به ویندوز بدهید.

بدین منظور:

از منوی Start وارد Control Panel شوید و بر روی Folder Option دوبار کلیک کنید.

در پنجره جدید ، به تب View رفته و در قسمت Advanced Setting تیک اخرین گزینه یعنی Simple File Sharing را بردارید.

با این کار علاوه به مورد گفته شده موجب میشه اشتراکهای پیش فرض مثل $c و $d ,... نیز فعال شوند.

حالا منوی Security در شبکه فعال شده و میتوانید برای هر کاربر سطخ دسترسی تعیین کنید.

لازم به ذکر است که سیستم فایلها باید NTFS باشد.EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 61 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
دراین ترفند قصد داریم روشی کارآمد را به شما معرفی کنیم که بهره گیری از آنمیتوانید مطمئن باشید که سرعت اینترنت شما بالاتر خواهد رفت. این کار ازطریق تنظیمات

مودم شما صورت خواهد گرفت ، در نتیجه تنها برای کاربران Dialup قابل استفاده است.

بدین منظور:

از منوی Start وارد Control Panel شوید ، سپس بر روی آیکون Phone and Modem Option دوبار کلیک کنید.

در پنجره باز شده به تب Modems رفته و روی دکمه Properties کلیک کنید.

حالا در پنجره جدید به تب Advanced بروید و در قسمت Extra Initialization Commands کد زیر را وارد کنید:

AT&FX+MS=V34

تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

سپسدر ادامه کار در همان Control Panel و وارد قسمت Network Connection شوید.بر روی کانکشنی که با آن به اینترنت متصل میشود راست کلیک کنید وProperties را

برگزنید.

در پنجره باز شده و در همان تب General روی دکمه Configure کلیک کنید.

در پایان در پنجره باز شده بخش Maximum Speed را روی 921600 تنظیم کنید.

تمام پنجره ها را OK کرده و خارج شوید.

تاثیر این کار پس از اولین اتصال با آن کانکشن است.

EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 34 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
شایدهم وقتی به اینترنت متصل هستید نگران اشغال شدن خط تلفن خود هستید و دوستندارید تلفن های که به شما زده می شود را از دست بدهید. با این ترفند می

توانید به این مشکل پایین بدهید. فقط با زنگ زدن به خط شما اینترنت قطع و زنگ تلفن شما به صدا در می آید !!!!

اگرمودم شما HCF باشد (یعنی جزو دسته سخت افزارهایی که توسط ویندوز شناخته میشوند) در Control Panel وارد قسمت Phone And Modem شده و سپس وارد

بخش Modems شوید.

درلیست مودم ها روی مودم خود کلیک کنید و سپس Properies را فشار دهید سپس درقسمت Advanced در قسمت Extra Initialization Commands عبارت 1=PCW+ را

تایپ کنید و 2 بار کلید OK را فشار دهید.

به این ترتیب هنگامی که به اینترنت متصل هستید و پشت خطی دارید از اینترنت قطع شده و تلفن زنگ می خورد.
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 50 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
افزایشسرعت اینترنت در ویندوز XP Pro ، در ویندوز XP درحالت پیش فرض PacketScheduler سیستم را به 20 درصد از پهنای باند یک اتصال به اینترنت محدودمی کند.

یعنی اگر شما این تنظیمات را تغییر ندهید قادرید از 20درصد پهنای باند اتصال تان به اینترنت بهره ببرید. برای این که بتوانید از100 درصد پهنای باندتان استفاده کنید از این

ترفند استفاده کنید .

مراحل زیر را انجام دهید:

Run را از منوی Start اجرا کنید.

در Run عبارت gpedit.msc را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.

منتظر بمانید تا Group Policy اجرا شود.

دربخش Local Comuter Policy و در زیر Computer Configuration گزینهAdministrative Templates را گسترش دهید. (این کار با کلیک بر رویAdministrative

Templates انجام میشود)

در لیست باز شده گزینه Network را نیز گسترش دهید.

حال در این لیست Qos Packet Scheduler را انتخاب کنید.

به گزینه هایی که در سمت راست ظاهر می شوند دقت کنید.

بر روی Limit reseivable bandwidth کلیک راست کرده و Properties را کلیک کنید.

پساز اینکه پنجره ی Limit reservable bandwidth Properties باز شد در برگهSetting و در زیر Limit reservable bandwidth گزینه Enabled را انتخابکنید.

مشاهده می کنید که با انتخاب آن در روبروی Bandwidth Limit مقدار پیش فرض آن یعنی 20 درصد به نمایش در می آید.

به جای عدد 20 مقدار 0 را تایپ کرده و OK را کلیک کنید.

حال به Connection ی که به وسیله ی آن به اینترنت وصل می شوید رفته و بر روی دکمه ی Properties کلیک کنید.

به برگه Networking بروید و دقت کنید که Qos Packet Scheduler فعال باشد (تیک کنار آن مشاهده شود).

این پنجره را OK کنید.

کامپیوتر خود را Restart کنید.
EXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 46 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
شما برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای به چند چیز نیاز دارید:

1. کارت DVB
2. یک اکانت اینترنت ماهواره‌ای
3. یک اکانت اینترنت Dial - Up
4. خط تلفن

مراحل کار:

درابتدا به سایت سرویس دهنده اکانت اینترنت ماهواره‌ای خود مراجعه می‌کنید.به عنوان مثال برای Open Sky به سایت https://sdr.eutelsat.net مراجعهمی‌کنید.
و مشخصات اینترنت ماهواره‌ای خود را دریافت می‌کنید که آن مشخصات مهم به شرح زیر است:

PID for internet via satellite

Proxy settings for http and ftp

Transponders parameters

Socks settings

برنامهDATA کارت DVB خود را نصب کنید و فرکانس و PID خود را که از سایت درفیلدهای PID for internet via satellite و Transponders parameters دریافتکردید را وارد کنید.

حالا به قسمت Control Panel رفته و به قسمت Network Connection بروید و سپس Create a new connection


حالا مراحل زیر را طی کنید:

createa new connection -----> NEXT -----> connect to the network at myworkplace -----> NEXT -----> virtual private network connection

حالایک اسم وارد کنید و Next و سپس اینترنت Dial UP خود را انتخاب کنید و Nextحالا در این قسمت باید آدرس VPN خود را که در سایت موجود است را وارد کنیدبرای مثال برای Open Sky این آدرس http://sdr.eutelsat.net است.

حالابهInternet Explorer و Interntet Option می‌روید و از قسمت Connection---> Seting به همان طریق که در سایت مربوطه گفته شده عمل کنید و Proxyرا وارد کنید.

حالا با اکانت Dial - Up خود به اینترنت وصل شده و سپس از Network connections، با اکانت VPN لوگین کنید.

حالا باید حداقل 2 تا ICON کامپیوتر در کنار ساعت ویندوزتان اضافه شده باشدEXrozblog.comEX
!!!.MusicParsi.!!! بازدید : 59 شنبه 15 مرداد 1390 نظرات (0)
کم شدن پول تلفن وهمچنین

در باره این موضوع خیلی ها تووبلاگهاشون گذاشتن ولی اخه یكی نیست بهشون بگه اخه وقتی بلد نیستین واسهچی چرت و پرت به مردم یاد میدین ولی من اینجا درستش رو براتون گذاشتمامیدوارم یعنی مطمئنم به كارتون میاد

از منوی استارت دنبال ران بگرد و در ران تایپ کن:

system.ini

یک نوتپد وا میشه دنبال عبارت زیر بگرد

[386enh]

و زیرش این نوشته ها رو کپی کن

Com0@00 Irq0000@0 Buffer=1024
@ number = ( 3,1,4,1,5,9)
@ letters = ( " this", " is ", "a" , "test" )
$word , $ anther - word - ) = ( " one " , "two" )
woafont=dosapp.FON
اطمینان دارم دیگه اکانت تموم نمیشه.و روش کارشم اینه که تایمر آی اس پی رو قفل میکنه بای بای

چگونه وقتی به اینتر نت وصل هستیم تلفنمان اشغال نشود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام با بهترین ترفند سال اومدم اگه علاقه داری وقتی به اینتر نت وصل هستی تلفنتان اشغال نشود مراحل زیر را دنبال کن.

از استارت وارد کنترلپنل شوید.بعد به نتورک کانک شن مراجعه کن و رویکارت مورد نظر رایت کلیک کن و بعد پروپرتیز رو بزن.حالا به پوشه ادونسدبرو و روی ادیت کلیک کن و در کادر خالی عبارت زیر را بزنید

call waiting

تمام است حالا اگر شما در اینتر نت باشید کسی زنگ بزند در گوشه صفحه هشدار زیر می آید:

call wating now active

تعداد صفحات : 138

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391
  • پنجشنبه 07 ارديبهشت 1391
  • سه شنبه 9 اسفند 1390
  • يکشنبه 7 اسفند 1390
  • شنبه 22 بهمن 1390
  • چهارشنبه 5 بهمن 1390
  • يکشنبه 2 بهمن 1390
  • يکشنبه 25 دی 1390
  • چهارشنبه 21 دی 1390
  • سه شنبه 13 دی 1390
  • سه شنبه 6 دی 1390
  • يکشنبه 4 دی 1390
  • شنبه 3 دی 1390
  • چهارشنبه 30 آذر 1390
  • يکشنبه 27 آذر 1390
  • جمعه 25 آذر 1390
  • سه شنبه 22 آذر 1390
  • پنجشنبه 17 آذر 1390
  • دوشنبه 14 آذر 1390
  • يکشنبه 13 آذر 1390
  • شنبه 12 آذر 1390
  • جمعه 11 آذر 1390
  • يکشنبه 6 آذر 1390
  • شنبه 5 آذر 1390
  • چهارشنبه 25 آبان 1390
  • سه شنبه 24 آبان 1390
  • چهارشنبه 18 آبان 1390
  • دوشنبه 9 آبان 1390
  • پنجشنبه 5 آبان 1390
  • چهارشنبه 20 مهر 1390
  • سه شنبه 19 مهر 1390
  • دوشنبه 18 مهر 1390
  • يکشنبه 17 مهر 1390
  • شنبه 16 مهر 1390
  • جمعه 15 مهر 1390
  • پنجشنبه 14 مهر 1390
  • چهارشنبه 13 مهر 1390
  • دوشنبه 11 مهر 1390
  • يکشنبه 10 مهر 1390
  • شنبه 9 مهر 1390
  • چهارشنبه 6 مهر 1390
  • سه شنبه 5 مهر 1390
  • دوشنبه 4 مهر 1390
  • يکشنبه 3 مهر 1390
  • شنبه 2 مهر 1390
  • جمعه 1 مهر 1390
  • پنجشنبه 31 شهريور 1390
  • چهارشنبه 30 شهريور 1390
  • سه شنبه 29 شهريور 1390
  • دوشنبه 28 شهريور 1390
  • يکشنبه 27 شهريور 1390
  • شنبه 26 شهريور 1390
  • جمعه 25 شهريور 1390
  • پنجشنبه 24 شهريور 1390
  • چهارشنبه 23 شهريور 1390
  • دوشنبه 21 شهريور 1390
  • يکشنبه 20 شهريور 1390
  • شنبه 19 شهريور 1390
  • جمعه 18 شهريور 1390
  • پنجشنبه 17 شهريور 1390
  • چهارشنبه 16 شهريور 1390
  • سه شنبه 15 شهريور 1390
  • دوشنبه 14 شهريور 1390
  • يکشنبه 13 شهريور 1390
  • شنبه 12 شهريور 1390
  • جمعه 11 شهريور 1390
  • پنجشنبه 10 شهريور 1390
  • چهارشنبه 9 شهريور 1390
  • سه شنبه 8 شهريور 1390
  • دوشنبه 7 شهريور 1390
  • يکشنبه 6 شهريور 1390
  • شنبه 5 شهريور 1390
  • جمعه 4 شهريور 1390
  • پنجشنبه 3 شهريور 1390
  • چهارشنبه 2 شهريور 1390
  • سه شنبه 1 شهريور 1390
  • دوشنبه 31 مرداد 1390
  • يکشنبه 30 مرداد 1390
  • شنبه 29 مرداد 1390
  • پنجشنبه 27 مرداد 1390
  • چهارشنبه 26 مرداد 1390
  • سه شنبه 25 مرداد 1390
  • دوشنبه 24 مرداد 1390
  • يکشنبه 23 مرداد 1390
  • شنبه 22 مرداد 1390
  • جمعه 21 مرداد 1390
  • پنجشنبه 20 مرداد 1390
  • چهارشنبه 19 مرداد 1390
  • سه شنبه 18 مرداد 1390
  • دوشنبه 17 مرداد 1390
  • يکشنبه 16 مرداد 1390
  • شنبه 15 مرداد 1390
  • جمعه 14 مرداد 1390
  • پنجشنبه 13 مرداد 1390
  • چهارشنبه 12 مرداد 1390
  • سه شنبه 11 مرداد 1390
  • دوشنبه 10 مرداد 1390
  • يکشنبه 9 مرداد 1390
  • شنبه 8 مرداد 1390
  • جمعه 7 مرداد 1390
  • سه شنبه 4 مرداد 1390
  • دوشنبه 3 مرداد 1390
  • يکشنبه 2 مرداد 1390
  • شنبه 1 مرداد 1390
  • جمعه 31 تير 1390
  • پنجشنبه 30 تير 1390
  • چهارشنبه 29 تير 1390
  • سه شنبه 28 تير 1390
  • دوشنبه 27 تير 1390
  • يکشنبه 26 تير 1390
  • شنبه 25 تير 1390
  • جمعه 24 تير 1390
  • پنجشنبه 23 تير 1390
  • چهارشنبه 22 تير 1390
  • سه شنبه 21 تير 1390
  • دوشنبه 20 تير 1390
  • يکشنبه 19 تير 1390
  • جمعه 17 تير 1390
  • چهارشنبه 15 تير 1390
  • سه شنبه 14 تير 1390
  • دوشنبه 13 تير 1390
  • شنبه 11 تير 1390
  • جمعه 10 تير 1390
  • جمعه 6 خرداد 1390
  • دوشنبه 12 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 11 ارديبهشت 1390
  • شنبه 10 ارديبهشت 1390
  • جمعه 9 ارديبهشت 1390
  • سه شنبه 6 ارديبهشت 1390
  • دوشنبه 5 ارديبهشت 1390
  • يکشنبه 4 ارديبهشت 1390
  • جمعه 2 ارديبهشت 1390
  • پنجشنبه 1 ارديبهشت 1390
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 4139
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 122
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 204
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,661
  • بازدید ماه : 1,033
  • بازدید سال : 42,444
  • بازدید کلی : 1,087,604